Danny's Phantom #2

dat wordt sprinten danny nu moet het gewoon tegen elkaar.
en als het niks wordt dan net als in middelharnis lekker aan die fless hangen en raar lullen hahahah

spreek je op msn

youri

hee me broer woont bij jou in de buurt:P
als ie af is kom ik een keertje kijke goed?;)

Verder nice projectje zo:W

Waar woont je broer dan:D! Mischien ken ik hem wel :W
enne langskome mag altijd ;)

cool 8)

deze gaat wel vet worden,
word hij eigelijk nog verlengd of heb k daar overheen geleze :P

suc6 verder

Ik heb nog een 2e phantom frame die ik op het moment aan het verkrachten ben :D

Danny!! niet inhaleren he die zooi? krijg je zo'n raar stemmetje van... :D

Ben benieuwd naar de score's!

Als ik dat spul inhaleer dan lig ik voor pampus op de grond denk ik 8P

erg vet :W nu nog een malossi bigbore kitje en je bent klaar :P

Mwa, als ik nogeens zon klap met geld krijg dan zal ik er over nadenken om over te gaan op big bore
Eerst maar eens even kijke wat de rest eruit haalt, dus voorlopig blijft het bij de speed 7t

Op die bb hoef je niet te rekenen denk ik :P

Maar is wel vet Danny, dat je nu aan de Pssshhtt gaat :D. Ik ben benieuwd.

Nu op dit moment geen bigbore nee:W

Lachuh met lachgas, danny je hebt zo wel een mooi kerstcadeau, maar denk voor dit jaar geen vuurwerk :P

Ach man, vuurwerk vind ik geld verspilling je loopt naar buiten om 12 uur en je hebt een mooie show voor niks :W

Was zeker lachen danny:P Mooi spulletje!;)

Je MeerMarkt aansteker zal ik bewaren:D

goed bewaren he 8P!

alles kapot branden:W erg vet kitje

ben benieuwt wat het op de baan neer gaat zetten.

EDIT: waar komt je nozzle te zitten?

Ben nog aan het twijfelen, of in de kelk van de carb of in het spruitstuk

OMG! de formule Danny + gas =

YouTube - Scootertuning

Gaat niet goed komen volgend seizoen :P

Gheghe, ziet er goed uit maat!:W

Dat was echt lachen met die helium! Wanneer kom je kratje bier doen :W?

Als ik dat filmpje weer zie en je nx fles, dan moet ik gelijk denken van: straks staat iedereen volgend jaar met nx aan de start in middelharnis :D
Succes met aansluiten Danny en ik hoor wel wat de scores zijn. Je bent iig lekker bezig.

Ja, ik denk het ook 8P, vooral als mizzol er ook 1 ga kopen :D

Is het kitje nieuw? Wel oud type iig, ben benieuwd wat voorn peekaas eruit komen{!

En natuurlijk goed afstellen dat het zaakje stabiel loopt*D

De kit was van ief_LC hij had deze kit ooit nieuw gekocht, met de bedoeling een blok op te bouwen.. Maar dit blok is er nooit gekomen dus vandaar dat de kit niet gebruikt is,.. Dat het het oude type is zou goed kunnen

heel strak! ziet er netjes uit!
wel een beetje doorbeunen zo in de wintermaandjes, ding moet wel op tijd af zijn.
zijn de nieuwe racekleurtjes al bekend?

Ik heb al wel iets in me hoofd zitten, alleen dat blijft nog eventjes geheim 8)

dat wordt sprinten danny nu moet het gewoon tegen elkaar.
en als het niks wordt dan net als in middelharnis lekker aan die fless hangen en raar lullen hahahah

spreek je op msn

youri

Ik denk dat we heeel raar gaan lulle als we aan die fles gaan hangen8P

poly master..

ziet dr gruuwlek uit..
underseat nettjes..

ben wel benieuwd wat je van de voorkap gaat make..
met die sp2000 rooster dr in..

nja succes he;)

Ben ook benieuwd hoe die voorkap uit gaat komen:W

Volgend jaar word er lachend geblazen met al NX rijders, steeds meer en steeds vetter. Succes ermee.

Groetjes Fouad. :W

Volgend jaar weer sprintje tegen elkaar denks!?

Ik zorg dat die fles weer netjes voor je gaat worden kerel;)
Daar komt geen NX Sticker op te zitten...gaan we gewoon anders doen;)

Neeee, geen NX sticker. Wij gaan die fles wel pimpen :W

nrx sticker :w

Nee een k-star, jeweetzelluf8)

Ach man, vuurwerk vind ik geld verspilling je loopt naar buiten om 12 uur en je hebt een mooie show voor niks :W

Als iedereen zo denk heb je natuurlijk helemaal niks om 12 uur.. iemand moet het doen toch :+
haha

maar ziet er goed uit !! Branden met dat gas..
We zullen wel keertje sprintje doen alsk me gas ook heb :D

Sprintje je moet me wel niet nerveus maken met dat beest van je :p . Anders krijg ik weer een valse start tegen jou. Haha nee ik zal mijn best doen zoals altijd om geen valse start tegen jou te hebben.

Succes en veel plezier komend jaar.

Groetjes Fouad :)

Danny,
ik volg je projectje al een tijdje en hij begint nu echt goed te worden!
Bij de eerste sprint ga ik hem wel eens ff goed bekijken van dichtbij.
Komt helemaal goed met die phantom :W

Update 28 December

Poef poef, wat was afgelope nacht vet!:D

Ik zal maar bij het begin beginnen, bob kwam naar mij om te komen werken aan een ophanging voor me nos fles maar me kappen lagen niet thuis toen zei bob heel vrolijk: Nou dan gaan we die toch ff halen :+... Zo gezegd zo gedaan en richting corina (judokatje) gereden om mijn kappen op te halen..
Ze had ook nog een verse brembo remklauw en een speciaal op maat gemaakte adaptor van grimeca naar brembo.. Die dus maar gelijk meegenomen:

DSC00389.jpg

Onderweg naar corina (judokatje) waren we eerst nog even gestopt om flink wat polyester en plamuur zooi te halen..

Eenmaal thuis aangekomen, hebbe we alles in de kantine van onze loods gegooid en het bier koud gezet :D, en toen begon het feestje om half 10, 10 uur savonds..

Bob begon eerst met de achterkap, in de underseat zaten nogwat deuken en bulten dus die heeft hij eerst helemaal strak gemaakt:

Vakman aan het werk
DSC00365.jpg

Toen het achterlicht en underseat eenmaal strak was gingen we bedenken hoe we die nosfles erin gingen zetten, we hadden het klepje wat daar normaal zit vastgepolyesterd en een begin gemaakt voor een gat te zagen:

DSC00356.jpg

Toen kwam ik op het idee om er een opstaande rand in te maken, dus wij opzoek naar een mooi koppelstuk van een riolering ofso, naar eventjes zoeken hadde we eindelijk een mooie maat gevonde :W:

DSC00358.jpg

Het staat echt een heel stuk netter als alleen een open gefreesd gat, en toen kwam het:D! bob had een idee.. Hij heeft de buis er schuin in geduwd zodat je eerst een vlak stuk hebt, en dat er van daaruit een opstaande rand omhoog kwam:

DSC00359.jpg

Natuurlijk ook even kijken hoe het staat met de fles :W

DSC00360.jpg

Nou, dat staat natuurlijk supervet! Nu zullen jullie alwel gezien hebben dat de diameter van de buis een stukje groter is dan die van de fles.. Dit hebben we gedaan omdat we de fles zegmaar willen laten "zweven" in het gat.. Zodat je er een mooie tunnel eromheen hebt..
Naar de buis goed gezet te hebben ging bob aan de polyester:

DSC00367.jpg

Nog even checken hoe het ongeveer eruit komt te zien

DSC00370.jpg

Daarna kwam de plamuah!:D
DSC00376.jpg

Wat geschuurd en gespoten:
DSC00377.jpg

En dan hebben we dit als eindresultaat:
DSC00387.jpg

De kap is nog niet helemaal strak, maar je kunt niet alles in 1 nacht doen :W

We hebben die nacht niet alleen aan de achterkap gewerkt, maar ook aan de voorkap *D! Ik had al een hele tijd het idee in me hoofd om een sp2000 in me voorkap te kleien, maar naar wat logisch denkwerk kwamen erachter dat het niet zo heel mooi uit zou komen omdat de bollingen van de 2 kappen totaal niet op elkaar lijken..
Daarom hebben we alleen maar het roostertje gebruikt, eerst het roostertje eruit gezaaagd en toen begon bob maar met het midden bepalen:

DSC00352.jpg

Naar veel KUT!! geroepen te hebben, hadden we eindelijk het midden gevonden, toen begon bob met aftekenen alla bob-style:

DSC00353.jpg

Daarna de boel uitgezaagd, naar veel passen en meten en weer zagen en weer passen en meten en weer zagen paste het roostertje er uiteindelijk mooi in en kon ik gaan polyesteren:

DSC00354.jpg

En hier was de hars opeens in pudding vorm :+:
DSC00355.jpg

Hier de kap gepolyesterd, uitstekende delen later weggesneden met een stanleymes:
DSC00364.jpg

En toen naar wat schuurwerk was het tijd voor de plamuur:
DSC00379.jpg

En toen naar wat schuren was het dit als eindresultaat :W:
DSC00386.jpg

DSC00385.jpg

Het is nog totaal niet strak, maar dat komt nog wel.. Het gaat nu even om het idee. Hier nog de bewerkte phantom kap naast een standaard:
DSC00388.jpg

Aan het begin van de nacht hadden we trouwens ook nog even het sleufje in de onderkuip dicht gesmeerd:
DSC00381.jpg

Dit was het dus, een hele grote update over het kapwerk :D!! We hebben superveel gedaan in 1 nacht, en dat is vooral te danken aaan BOB.. Hij heeft het meeste schuurwerk enzo gedaan.. *D Thnx hiervoor bob :W

Ben benieuwd wat jullie reacties zullen zijn over me kappen, dus brand maar los!!

Die NOS fles oplossing is echt geweldig :D en ik vind je voorkap er echt beter op geworden :) alleen heb je veel plamuur gebruikt? Dat lijkt namelijk een beetje...

Back