Dagje uit met vriendin

Ga elkaar body painten... naar sixflags ook wel chill... in reuzerad :p... met haar naar dolfinarium en ga met haar en de dolfijnen zwemmen... vinden vrouwen best wel loik volgens mij... Ga met haar een dag naar amsterdam veel mensen vinde het er vet en veel te beleven...

Greetz
Sjoe
 
tjah je kan het zelf ook gezellig maken jah door een keertje bij je thuis alle kaarsen uit de kast te halen en een pad van rozen blaadjes maken:p hehe... en dan een gezellig avond met uitgebreid eten(pizza haha... nee hoor geintje) en dan lekker chillen op de bank met een leuke film...

<offtopic> ik heb zelf ook wat nodig... dus je hebt een goeie topic geopent!!! </offtopic>
 
eyyy ,mensjes, ik heb al iets gevonden op dat weekendje weg.nl.. ik wou dan op vrijdag en za gaan, 1 nachtje slapen in een hotel, lijkt me rerg relaxed... hotelkosten rond de 60E inc. ontbijt... maar wat ben je nou ongeveer voor zon 2 daagjes kwijt?? kheb er echt geen idee van... wetne jullie dat??? lijtk me iig wel tof een paar daagjes weg..
 
Zeker langs Eemhof gaan volop kickuh, vooral de flowride!!:)
Kben zelf badmeester in Port Zelande geweest(ook center parks) en moest voor stage daarheen.Maar is echt volop cool!!!
 
Gister gedaan [maybe tip] :)

Neem her mee uit eten , wanneer je thuis komt vul je het bad [met badolie] , kaarsjes aan , wat massage olie erbij [voor een eventuele mas.] ....and have a nice evening :rolleyes:

btw, als je d'er toch mee uiteten neemt oid doe het dan wel goed :)
 
Preston Palace is cool ja :D Heb er wel goede herrineringen aan :p :rolleyes:..... Zekerz aanradertje


Originally posted by Marijke


Hier in de buurt is een mooi tropisch iets, Preston Palace, zit hotel bij enz enz. Mja beetje ver voor jullie maar echt super gezellig daar. Is een heel uitgaanscentrum, Preston Palace dus. Wel duur, 2 uur zwemmen 10 euro. Maar is echt leuk.



 
Zeker langs Eemhof gaan volop kickuh, vooral de flowride!!:)
Kben zelf badmeester in Port Zelande geweest(ook center parks) en moest voor stage daarheen.Maar is echt volop cool!!!
 
Originally posted by dj_idm 18-11-03 20:52
Zeker langs Eemhof gaan volop kickuh, vooral de flowride!!:)
Kben zelf badmeester in Port Zelande geweest(ook center parks) en moest voor stage daarheen.Maar is echt volop cool!!!
Originally posted by dj_idm 18-11-03 20:39
Zeker langs Eemhof gaan volop kickuh, vooral de flowride!!:)
Kben zelf badmeester in Port Zelande geweest(ook center parks) en moest voor stage daarheen.Maar is echt volop cool!!!

Aandacht tekort :?

8P
 
Misschien wel een vet idee....

Mocht het een dagje droog zijn en je hebt je rijbewijs.

Huur een trike, is aardig vet en apart8)

Rijdt dan met haar een rondje en neem haar mee naar een apart restaurant en daarna misschien wat anders flex
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Inderdaad :D

Zet haar met een blik bier in de garage tussen je vrienden, en ga sleutelen :X

Die van mij Vindt het helemaal nie Erg Die neemt zelfsnog een vriendin van haar mee.... En kijk de hele avond maar een beetje toe...

beter een weekendje of weekje weg...
maar ja dat is gewoon heel prijzig:'(
me zwager had ook in eens me zus mee genomen voor 10 dagen naar meniorca.....
Vondt ze ook helemal geweldig...

maar idd uit etengaan met je GF vinden ze ecth geweldig...
en dan willen ze het lievst nog in een klein knus restaurantje zitten.....

of een dagjegaan winkelen..... maarja daar moet je zelf ook maar net van houden....
 
Back
Top