Slecht weer...dagje uit gecanceld...wat nu??

Stevie

grmblfffsss
Vandaag zou ik met vriendinnetje dagje naar Schiermonnikoog.
We doen eigenlijk nooit iets boeiend en leuks, dus dachten vandaag toch nog iets erg gezelligs te doen deze vakantie.

Maar tevergeefs, het is fucking kloteweer en heb haar net dus gebelt dat we niet gaan. Tot haar grote teleurstelling.

En ik heb zoiets van: dan gaan we morgen...dan wordt het zeker mooi weer.

Maarja, dan kan zij dus niet...moeten Schiermonnikoog dus minstens een weekje uitstellen.


Maar wat nu??????
Ik wordt al helemaal ziek van de gedachtte van een dagje niks doen met haar...wordt ze toch alleen maar sjaggie, en ik misschien ook wel...en maybe liggen we dan einde van de dag wel elkaars hoofd in te slaan uit alle frustaties :p

Iemand een geweldig idee als goed alternatief voor vandaaaaag????
 
Advertisement - register to remove this

heb er zelf al paar verzonnen, die omstebeurt zeg maar subtiel door me vriendin weggestreepd werden...

dagje amsterdam? te duur, treinkaartje is al 20 euro
uitwaaien in Harlingen? ahum, das iets voor 65+
bioscoopje pakken? heb deze week al 20 films gezien uit verveling
in bed liggen tv kijken? ga jij toch slapen...

Voor de rest wist ik niks...
 
Originally posted by Rolf
Auto pakken en naar Nieuw Weerdinge knallen, doe ik ook vandaag met m'n vriendin:)

Aha, dat klinkt wel aadig VER WEG! hihi
Woon in Friesland uhu...maar eh, wat is er in Nieuw Weerdinge? Is dat natuur iets ofzo?

Btw, kheb geen rijbewijs....aargh...wel geld ervoor...maarja...|(
 
Dude, ik woon in Groningen, zo ver is nieuw weerdinge nou ook weer niet:) Ligt bij Emmen, en wat je daar moet doen: forummembers die racen aanmoedigen:)

Wij gaan eerst ff Emmen in, en daarna raceje checken. Zij blij, ik blij, ole:)
 
Originally posted by Rolf
Dude, ik woon in Groningen, zo ver is nieuw weerdinge nou ook weer niet:) Ligt bij Emmen, en wat je daar moet doen: forummembers die racen aanmoedigen:)

Wij gaan eerst ff Emmen in, en daarna raceje checken. Zij blij, ik blij, ole:)

Hmm...afstand ligt het dus niet aan. Maar een naar een race kijken?

Neh, vind zij niks...
 
Andere vriendin regelen dan;)

Niet dat de mijne het mega gaaf vind, maar is toch al de 2e keer dat ze meegaat:)
 
Originally posted by Rolf
Andere vriendin regelen dan;)

Niet dat de mijne het mega gaaf vind, maar is toch al de 2e keer dat ze meegaat:)

Uhm, jah... Maar bedoel, ikzelf vind racen ook niet echt boeiend. 10 mei ga ik naar een race toe, maar dat komt omdat een vriend van me dan ze eerst race gaat rijden op ze net nieuwe Aprilia RS 250 cc uit 2002 :p. Maar voor de rest boeit het me eerlijk gezegd niet :).

Maareh...deze dag wordt dus echt verschrikkelijk. Ik weet niks te doen, zij weet niks te doen...en ik heb nog 2 uurtjes, en dan staat ze hier voor de deur.

Stel je voor...de hele dag op de bank zitten met je vriendin, met ouders om je heen en dat dan de gesprekstof ineens op is....dat wordt zo toch echt een kutdag....
 
Ook leuk om af en toe eens te doen met je vriendin: zwemmen:)
Lekker warm:)

Nog leuker is om naar het bronnenbad in Nieuweschans te gaan, maar dat zal qua vervoer voor jou wat lastig zijn.
 
Originally posted by Rolf
Ook leuk om af en toe eens te doen met je vriendin: zwemmen:)
Lekker warm:)

Nog leuker is om naar het bronnenbad in Nieuweschans te gaan, maar dat zal qua vervoer voor jou wat lastig zijn.

Jah, ik dacht ook al aan zoiets... Misschien is een dagje op zo'n klimwand ergens prutsen ook wel leuk...

Maarjah, ik vermoed dat ze het allebei afkeurt...bronnenbad dat is saai, en klimmen kan ze niet (ik ook niet) maar ze is niet zo zelfverzekerd dat ze ook maar denkt dat ze het zou kunnen...

Ik moet wel toegeven: ze is wel kieskeurig :'(
 
Bronnenbad is niet saai, het is zwaar chill:) Dagje relaxen, ik vind het heersend:)

Beter komt zij met een idee dan.
 
Originally posted by Rolf
Bronnenbad is niet saai, het is zwaar chill:) Dagje relaxen, ik vind het heersend:)

Beter komt zij met een idee dan.

Mja, ik kijk al wat rond op internet....maar in Friesland zelf heb je geen bronnenbad ed. En Nieuwschans is wel erug verweg :'(

Is daar ook een website van, die bronnendinges in Nieuwschans?
 
Absoluut niet:) Water is namelijk 37 graden oid, heerlijk, vooral als het sneeuwt8) dat had ik deze winter nog, bad dampt dan helemaal. Echt geen probleem als het regent:) Je gaat in het gebouw al in het water, en zwemt dan naar buiten. Beetje massage stralen enzo.
 
Originally posted by Rolf
Absoluut niet:) Water is namelijk 37 graden oid, heerlijk, vooral als het sneeuwt8) dat had ik deze winter nog, bad dampt dan helemaal. Echt geen probleem als het regent:) Je gaat in het gebouw al in het water, en zwemt dan naar buiten. Beetje massage stralen enzo.

Damn, dat klinkt inderdaad erg relaxed. Jemig...kheb er zelfs zin in....zeker met vriendin :).

Maar de afstand is wel erg groot...Zo'n 100 km :'(.

Maar het valt te bespreken i gues...met openbaar vervoer kom je overal :).
 
OMG, reistijd is 2.5 uur. Argh...!
Wordt hem dus ook niet...erg jammer...want heb wel zin in wat ontspanning :)
 
eemhof / centerparcs :). midget golfen hehe :). bowlen. nodig nog wat mensen uit. of als het echt met zn 2tjes moet zijn dan is natuurlijk ook wel leuk om te gaan ehhh... ja eigenlijk.. forummen! :|
ga samen in bad :) ownt vind ik. anders naar leuk cafe of iets ga je poolen of zo haha als ze dat leuk vindt. casin0? :p
 
Back
Top