en we staan ook weer in een slecht daglicht in belgie

Cipher said:
1) Schroef je oude 3310 (of willekeurige andere mobiel ;)) uit elkaar
2) Zoek de draadjes welke naar de speaker gaan, en haal deze los
3) Sluit ipv de speaker het puls-contact van je begrenzer op deze draadjes aan (indien je begrenzer met schakelaar en niet met puls werkt, heb je n flip-flop schakelingetje nodig met n relaisje, zie circuitsonline)
4) Stel "Enkele piep" in voor het ontvangen van berichten.
Voila.. je begrenzer schakelt wanneer de telefoon een SMSje ontvangt. Het is echt allemaal zo moeijlijk niet hor

Er zal wel 1 grapjes zijn geweest die dit simpele truukje heeft uitgehaald, en dat is natuurlijk prachtig om te vermelden in zo'n artikel. Maar doe dus vooral niet zo verbaasd, in een kwartier kan je het hebben nageaapt.


en toen stond je mobiel in de scoot uit :P
 
Die mail , dat geeft mooi het niveau van de gemiddelde scooterrijder aan.
Goed bezig , nu staan we al in een stuk beter daglicht!
 
Remco :L

Alle mensen die blij doen dat ze wel zo hard kunne kunne doodvalle , ik ben het goed zat hierzo met dat gekk over scooters die zo hard gaan , stelletje amateurs!


Als het niet van jou was , never mind :*
 
Gijs said:
Die mail , dat geeft mooi het niveau van de gemiddelde scooterrijder aan.
Goed bezig , nu staan we al in een stuk beter daglicht!

Ik ben met gijs , toen ik de post van " raven stalker " dacht ik ook :X
 
Ik word er een beetje niet goed van , dit is het zoveelste verhaal over scooters in een negatief beeld.

Wij weten echt wel dat er een groep is die het verziekt voor vrijwel alle scooterrijders maar vraag eens een keer iets voor de camera aan iemand die er serieus mee bezig is.
Mensen die voor 3000-5000 euro in hun scooter proppen en vrijwel nooit ermee buiten komen en dus ook geen overlast geven.
Ga eens naar een legale meeting of een scooter beurs of kijk eens rond bij projecten op diverse forum's.

Ik ben nu een ex-scooterrijder maar ik had dus ook een project waar al mn geld in zat en ik reed ook dik 120+ maar ik kwam vrijwel nooit buiten en als ik buiten kwam was het in de polder waar ik heen liep dus geen overlast bezorgde aan de mensen die daar wonen.

Misschien een stom voorbeeld , maar als er iets in het nieuws is over straatraces met auto's hebben wij toch ook niet een hekel aan ALLE automobilisten , dan is het alleen de groep straatracers.

Zoals ik al zei , het is gewoon een groep die het verziekt maar geef ons eens een tegenreactie zodat het uitgelegd kan worden.

Mvg Robert

www.scooterforum.net
 
Al een stuk beter , maar woorden als proppen etc passen niet echt .
Maarja, anderzijds hoef je ook geen brief te sturen die zo netjes is alsof je soliciteert.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het zelf totaal de moeite niet waard vind ,dus je krijgt een :* voor deze actie
 
r0bert said:
Ik word er een beetje niet goed van , dit is het zoveelste verhaal over scooters in een negatief beeld.

Wij weten echt wel dat er een groep is die het verziekt voor vrijwel alle scooterrijders maar vraag eens een keer iets voor de camera aan iemand die er serieus mee bezig is.
Mensen die voor 3000-5000 euro in hun scooter proppen en vrijwel nooit ermee buiten komen en dus ook geen overlast geven.
Ga eens naar een legale meeting of een scooter beurs of kijk eens rond bij projecten op diverse forum's.

Ik ben nu een ex-scooterrijder maar ik had dus ook een project waar al mn geld in zat en ik reed ook dik 120+ maar ik kwam vrijwel nooit buiten en als ik buiten kwam was het in de polder waar ik heen liep dus geen overlast bezorgde aan de mensen die daar wonen.

Misschien een stom voorbeeld , maar als er iets in het nieuws is over straatraces met auto's hebben wij toch ook niet een hekel aan ALLE automobilisten , dan is het alleen de groep straatracers.

Zoals ik al zei , het is gewoon een groep die het verziekt maar geef ons eens een tegenreactie zodat het uitgelegd kan worden.

Mvg Robert

www.scooterforum.net

Amen:*
 
vond agent het best , hij begreep dat wij onze brommers verneuken door ze langs alle kanten te begrenzen , hoop zeker dat ze die nummerplaat gaan invoeren zoals frankrijk en zo , mooie stunt met nitro blok
 
zal maar voor morgen zijn denk ik. ikzelf ben niet de eigenaar van die TV kaart en hij moet het nog doorsturen naar mij of rechtstreeks op een FTP zetten. maar dat zal niet voor nu zijn. ik laat het nog wel weten :)
 
Back
Top