Originally posted by Stevie
Dude, shut up.
Wtf denk je nou? Dat je van 30 regeltjes getypte tekst over een dagje uit van mij kan concluderen dat ik een zeikrelatie heb?
Ga een vriendin zoeken man, en laat mij lekker enorm gelukkig wezen met een hele fijne, lieve, haast nooit zeikende meid.
Als mijn vriendin echt een zeikerd was geweest, was het nooit 50 weken goed gegaan...
Btw, wat is cool om te doen als je een jaar een relatie hebt?
Originally posted by SWA
Misschien wel logisch als 1 of andere .......... bijdehand gaat lopen doen 8)
Originally posted by Sjoerd
Hmm je bent wel erg inspiratieloos en niet avontuurlijk. Gooi die remmen is los, en ga lekker als crea bea met een lekker muziekje wat bedenken, ipv de grote jongens van het forum te vragen.
Sorry voor de irritatie, maja heb daar zo mijn redenen voor
Btw, uitwaaien op het strand is echt niet 65+, maar als je dat combineert met alvorens dagje sjoppen @ den haag, dan etentje, dan uitwaaien, ben je echt wel de tjap.
Originally posted by funk-master
niet ouwehoeren over friesland gheheh ga naar et bos van ipe! :d saampjes in de enge donkere grot en ga daarna naar et otterpark 8P
Originally posted by SWA
Misschien moet jij anders ff je muil houwe????? Ik heb liever geen vriendin dan zo'n kieskeurig wijf zoals die van jou lijkt.... En als je zo bijdehand kan zijn doe dat volgende keer maar als ik je een keertje bij een meeting zie })
Originally posted by art`
hehe das leuk man. dreigen op internet. zo volwassen ook ;\
btw wat heb je nou gedaan dan. ik ga morgen weer center parcs. dat is echt super jonge. wel heel duur en het zwembad valt tegen. maar er is zo'n surf ding en daar kan ik me echt de hele dag vermaken haha
Whooot dude, ik lees jou reply ff 3 keer...
Maar jij bent wel aardig snel aangebrand, en wil gelijk beetje meppen enzo???
Coole dude, ik wens je succes als je later ooit een vriendin zal krijgen .
Ik ben naar Sneek geweest, daar beetje wezen shoppen met me vriendin. Was haar idee .
Ik ben gewoon heel braaf alle kledingzaken in & uit geweest...ze is van 13.00 tot 17.00 wezen passen en prutsen etc. Wel erg vermoeiend...maareh, toen we s'avonds een filmpje kkeken @ home, ben ik ook erg beloond .
Volgende week zondag heb ik precies een jaar een relatie met haar...waarschijnlijk gaan we die zaterdag (als het mooi weer is...) naar Schiermonnikoog...
Center Parks klinkt ook heel leuk. Maar zo rijk ben ik op het moment niet . Maar maybe een idee voor in de zomervakantie...
Originally posted by DvO
Ik begrijp niet dat je iets gaat doen wat je niet leuk vind, want zo klinkt dat in mijn oren.
Je gaat mee winkelen omdat zij dat wil.
Volgens mij is een relatie gebaseerd op 2 personen die allebij hetzelfde willen. Het is natuurlijk niet zo dat je altijd hetzelfde kan willen, maar wel met de meeste dingen.
Althans zo gaat het in mijn relatie.
Originally posted by SWA
Ik zeg niet dat ik meteen gaat meppen, alleen jij moet niet meteen zo tering bijdehand gaan lopen doen over dat ik een vriendin moet gaan zoeken enzo.....
Originally posted by Vass 8)
Ik weet de redenen lalalalalalaaaa 8P