en we staan ook weer in een slecht daglicht in belgie

Net gekeken,

reportage was wel ok. maar wel erg rigoreus om gelijk je brommer in beslag te laten nemen... maar jah die agent begrijpt wle waar het aan schort qua snelheid van de machine ... maar zoals mol al zei ; Verder zal dit altijd zo blijven denk ik, je doet er niks aan dat er steeds meer kansloze megolen op de wereld komen

greetz boyd
 
Cipher said:
1) Schroef je oude 3310 (of willekeurige andere mobiel ;)) uit elkaar
2) Zoek de draadjes welke naar de speaker gaan, en haal deze los
3) Sluit ipv de speaker het puls-contact van je begrenzer op deze draadjes aan (indien je begrenzer met schakelaar en niet met puls werkt, heb je n flip-flop schakelingetje nodig met n relaisje, zie circuitsonline)
4) Stel "Enkele piep" in voor het ontvangen van berichten.
Voila.. je begrenzer schakelt wanneer de telefoon een SMSje ontvangt. Het is echt allemaal zo moeijlijk niet hor

Er zal wel 1 grapjes zijn geweest die dit simpele truukje heeft uitgehaald, en dat is natuurlijk prachtig om te vermelden in zo'n artikel. Maar doe dus vooral niet zo verbaasd, in een kwartier kan je het hebben nageaapt.

Hoe wou jij je gsm opladen? of wou je die dan weer aansluiten op je accu??? haha zou wel übercool zijn mensen
 
OWH MAAR DIT WORDT NIET ALTIJD VERTELD :

Ze mogen maar 45 maar ze zijn gemaakt om 70 per uur te rijden. !!!!!

dit bewijst het maar weer met het gelul over dat je remmen het niet aankunnen :L:L
 
Lg Tuning said:
OWH MAAR DIT WORDT NIET ALTIJD VERTELD :

Ze mogen maar 45 maar ze zijn gemaakt om 70 per uur te rijden. !!!!!

dit bewijst het maar weer met het gelul over dat je remmen het niet aankunnen :L:L

sterker nog ze kunnen 80 hebben dat is nml de constructiesnelheid
 
Heb net de reportage gezien, eigenlijk nix op aan te merken. Zat goed ineen, goede argumentering en een eerlijke mening van een politiedeskundige (wiens mening ik volledig volg btw).

De getuigenissen van de jongeren waren nog net niet idioot, maar het leunt er toch bij aan :p

De reportage was maw goed en objectief, enkel het boetesysteem is er echt over!!
 
Kennelijk snappen die belgen de morsecode begrenzers nog niet echt.. als je denkt dat die buiten werking worden gesteld door een SMS. 8P
 
illusi0n said:
Kennelijk snappen die belgen de morsecode begrenzers nog niet echt.. als je denkt dat die buiten werking worden gesteld door een SMS. 8P

een begrenzer via gsm is wel degelijk mogelijk, makkelijk zelf te maken zoals beschreven op de vorige pagina's...
 
+ als ze uw brommer in beslag nemen vinden ze dat toch ze die morsecode dus nie veel effect + je boete word nog hoger dan 1000€ zucht
 
die reportage is bij mij aan school gemaakt...het zijn domme mensen als ze uitlegge hoe de afstellingen werken...of hoe snel ze rijden...dankzij hen gaan ze nu veel meer controles uitvoeren aan de school en als het dan nie minderd zelfs alle dagen gaan staan
 
r1_boy said:
die reportage is bij mij aan school gemaakt...het zijn domme mensen als ze uitlegge hoe de afstellingen werken...of hoe snel ze rijden...dankzij hen gaan ze nu veel meer controles uitvoeren aan de school en als het dan nie minderd zelfs alle dagen gaan staan

ik heb een paar dagen geleden in geel ook weer op de rollekes gestaan, lang leve de eurobegrenzer, die heeft me al 2 keer 1000+€ bespaard!
 
Back
Top