auto bezitters wie heb jij op je vlamlijst staan ?

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Mr Polini Evo
ik denk niet dat je deze vlamt:

Mijn buurman zijn 5.0 v8 Mustang (geen turbo)
Vriend zijn nissan 200 sx (enkele turbo, 225 pk)
Kennis zijn nissan 300zx (twin turbo, chippie)
Vage gast uit de buurt zijn Supra (660 pk, laatste keer dat ik hem sprak bij de jappen (tuners))
Jappaner van tuningsbedrijf zijn Honda Civic (GEIL!) (met 390 pk)

dit zijn geen blaat mense, ik zal wel x paar foto's make.

maar deze mense vlam je dus ech nie.
\

:| :|
Mja en iemand die ik ken heeft een blabla en die vlam je echt niet |(
 
mijn broer vlamde ook iedereen (van gti's tot porsche en ferari) met zijn opel corsaatje (oud model die vierkante bakken). Hij had er een 2.0 liter injectie motor ingebouwd uit een opel vectra. Die auto trok retesnel.
 
Carma, heb je geen pics van je 0t0, of heb je die al s een x gepost? klinkt goed dat rijtje 0t0's die je gevlamt heb :) zal wel ernstig vetjes rijden :p
 
Originally posted by Vipe®
tot porsche en ferari
ja joh dream on :|... of het waren zker van die oude klassiekers? (kunnen nog retesnel zijn mja)

enne of die bak van miles nou een suub vlamt of niet, het is een feit dat zo'n 309gti16 wel vlamt voor een PUG! 8)
 
Last edited:
allerlei standaard auto's als golfjes, passaats, 205,206, transporters, ibiza cupra,megane enzz

Maar de leukste waren
325i en 911 cabrio
 
Originally posted by Boeie
ik vlam niemand met onze Ashtray 1.4 station, maar dat boeit niet, ooit komt de dag dat ik ook mn eigen oto heb....

en verder, lui die denken dat ze er verstand van hebben maar het dus duidelijk NIET weten en ook NIET het topic goed lezen mogen zich van mij gauw stilhouden. (ja ook jij sjoerdyo, wijsneus, een MR2 Mk2 is niet zo snel...)

Jij moet echt is over je problemen heen komen. Ik weet niet wat je tegen me hebt maar we hebben al eerder gezien dat jij af en toe rare id-en over bep. personen hebt :|

Ik weet het dus WEL, ja getalletjes sla ik natuurlijk niet op maar haal ik dan van autoweek.nl ofzo, maar wie werkt en loopt er nou vaak bij een autobedrijf? Ik zeg ook neit zomaar wat, net als Miles. Dat brengt mij op me volgende punt; ik zei toch dat Carma zoiets niet zou verzonnen en dati k me erbi neerlegde maar dat ik het gewoon vreemd vond!? En dan durf jij iets te zeggen over dat ik niet goed lees?

Oja MR2 MK2, 7.8 sec ==> 100, 242 op teller op top...

Damn get over it, en val me niet meer zo aan en lastig. Ik wordt het zat, want het gaat nergens over, tis toch niet chill?
 
Kijk, een Impreza loopt misschien op top wel harder dan Miles zn Peug, maar die top haal je op de weg toch vrijwel nooit. Feit is dat Miles met 242 op zn teller naast een Impreza zat met daarachter een BMW X5
 
1032472388-1.jpg


1032472418-2.jpg


1032472445-3.jpg


Hier dus een paar piccies van de bewuste 242 dag (was op terugweg van Klaaswaal).
 
die Mr2 mk2 is echt niet zo snel die dewd zat te planken(kon ik duidelijk zien aan de kwalmen die uit de uitlaat kwamen als ie overschakelde ) en ik moest dus gewoon gas terugnemen omdat ik anders in hem zat ( ik kon dus niet inhalen omdat het gewoon te druk was 17.00 na werk aan de andere kant van de weg).

deze topic mag van mij dicht want er zijn teveel mensen die gewoonweg niet serieus kunnen doen het komt er gewoon weer op neer dat net zoals met scooters er altijd lui zijn die baas boven baas spelen ,laten we het zo doen ik ben blij met mijn auto ik weet dat ie hard loopt en iedereen hier in de omgeving weet dat ook dus ik ben zeker van m'n zaak.maarja hier gaat iedereen mij lopen neersabelen alsof ik een N00b ben die net op het forum kom ,ik zit hier al vanaf het begin dus ik hoef mezelf echt niet te bewijzen .

Slotje a.u.b

ps. die pix rulen :D ik had een adrenaline kick niet te zuinig ..
 
mr2 MK2 is traag, ik rij er zelf af en toe weleens in en het is een mooie bak, maar gewoon traag (zegt mn neef zelf ook, hij zou liever weer een mk1 hebben)

. punt uit.
 
Ik zal nog ff wat toevoegen dan, kan het niet laten. Mijn Corsa is ook redelijk rap, volgens mij zit er een andere nokkenas in o.i.d.

Heb al 220 met t ding gereden met 3 man aan boord. En afgelopen zaterdag met 6 man!! erin waaronder Pim (110 kilo of zo) 203 km/u.....

0-100 rond de 8,2 sec, zou 9,5 moeten zijn....vaag dus. Maar wel beter.
 
Originally posted by Arne
Ik zal nog ff wat toevoegen dan, kan het niet laten. Mijn Corsa is ook redelijk rap, volgens mij zit er een andere nokkenas in o.i.d.

Heb al 220 met t ding gereden met 3 man aan boord. En afgelopen zaterdag met 6 man!! erin waaronder Pim (110 kilo of zo) 203 km/u.....

0-100 rond de 8,2 sec, zou 9,5 moeten zijn....vaag dus. Maar wel beter.
hmm was ik dus niet de enigste die dat d8, ding gaat aardig vetjes :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top