en we staan ook weer in een slecht daglicht in belgie

Gast woonde bij mij in dorp en reed er niet mee rond zonder op te letten op verkeer enz hij was duidelijk veiliger als die A klasse die zonder helm 65 was aant slalomen door de plassen :| (check repportage)

raven stalker said:
heb er ff mail naar gest.

"Snelheden tot 160 km per uur zijn geen uitzondering. Het zijn rijdende bommen."]
Wel zo'n scoot moe je dan maar late zien. Koop ek ineens ook zn setup. 160 weten jullie wel wat je zegt. 160 krijg je dr met de huidige technologie nooit uit 140 dat wel. Maar 160 dat is tering hard hoor. Zal het weel geen 50cc of 70cc geweest zijn, maar meer een 125 cc

denk eerst ff na voor je het opt internet zet fzo s*ckers

whiiiiii

Kansloze mail hoor :|.

Ik heb zelf ook gemaild maar het wel netjes gehouden, gewoon vertel dat ik het bespottelijk (tov woord) vind dat ze deze informatie uitzenden terwijl ze zelf duidelijk niet weten waar ze het over hebben.

kijken of ik antwoord krijg.

Lipton said:
Kansloze mail hoor :|.

Ik heb zelf ook gemaild maar het wel netjes gehouden, gewoon vertel dat ik het bespottelijk (tov woord) vind dat ze deze informatie uitzenden terwijl ze zelf duidelijk niet weten waar ze het over hebben.

kijken of ik antwoord krijg.

had een mail terug gekregen waarin ze zeiden dat ze die info gerechtelijk hadde vastgekrege fzoiets.

was maar domme reportage

raven stalker said:
had een mail terug gekregen waarin ze zeiden dat ze die info gerechtelijk hadde vastgekrege fzoiets.

was maar domme reportage

Echt kansloos ben je wel he :|.

Als je de stap neemt om commentaart te leveren doe dit dan op een volwassen manier en mail niet zo van tering dit tering dat. Begin gewoon een discussie met de punten waarvan jij vindt/weet dat ze niet kloppen. Wees gewoon beleefd dan zullen ze ook echt naar je luisteren.

Heb hem dus net bekeken , ik vind het dus nieteens een volslagen slecht programma.
Ik snap dat ze 160 meten op die bank , hij zal wel afwijken
Maar ik moet eerlijk zeggen , dat ik het geen extreem foute uitzending vind.

die stunt die daar 140 loopt.. zou die dat echt doen? of gaan ze buitenbeeld gewoon recht staan...
verder vind ik het ook nog niet zooo fout. maar het zonder helm rijden voor de camera ( en nog geen 16 dus geen verzekering/certi ) vind ik ook maar negative reclame

Dat heb ik ook zovaak gedaan , met mij vele anderen , ik weet zeker dat 95% van de forumers wel eens zonder gereden hebben.
Maar idd , voor de tv had ik het zeker niet gedaan ;)

vind het een goeie reportage, dat die roller in BE niet klopt is wat anders, Maar het is gewoon een goede reportage zonder bullshit, vooral van die laatste vent, nuchtere kijk, min of meer eens met ons standpunt dat 45 te langzaam is voor de scooter. maar dr zijn nou eenmaal regels gemaakt...

btw. die rs opt laatst boekt wel:P

de rollerbanken in belgie zijn wel behoorlijk juist hoor, mijne gaat met begrenzer op 43digi en de rollerbank gaf 42 aan... mocht verder rijden :)

Back