Slecht weer...dagje uit gecanceld...wat nu??

Vriendinnen zijn lastig.
Tis zatdag , vanavond ook wat met et vrouwtje doen , al1 maakt ze het me ook wat lastig. :p

Maja , wat moet je zonder? :D
 
Naja...het wordt vandaag gewoon niks. Ik kan het ook niet helpen. Enigste wat zij weet is dat ze niks weet op gebied van iets leuks doen met ze tweeen. Bronnenbad wordt hem ook niet...
Centerparks is reteduur, en ook eindje weg.

Damn, er is hier gewoon niks te doen...
 
Originally posted by art`
mn andere ideen dan

Mijn idee: slapen...

Op het moment voel ik me nogal erg sloom....

Een hete douche is niet echt bevorderend voor je lichaamsfuncties :p. Alles is nu traag en sloom, en heb erge zin om in bed te kruipen...

Maarja, vriendin komt over circa 60/120 minuten, en dan moet ik haar vermaken 8P
 
Originally posted by gomer_pyle
Neuken?

Gister al gedaan...en daar ben je ook niet eeen heeeel dagje zoet mee toch?

Btw, ik leef met ouders in huis...niet echt optimaal voor flinke beurt :p
 
Originally posted by Stevie
Gister al gedaan...en daar ben je ook niet eeen heeeel dagje zoet mee toch?

Btw, ik leef met ouders in huis...niet echt optimaal voor flinke beurt :p

Moet je zorgen dat ze oprotten, nee hoor wat kan je doen. Heb je een hond? Die uitlaten ofzo ga ver lopen. mm Ga winkelen en koop een aadigheidje voor haar 8P
 
euh...je doet net of je vriendin je vermoord als je nix te doen weet...lekkere relatie :) Ga naar de lokale stad ofzo, terassje pakken ofzo, beetje mensen uitlachen...
 
Originally posted by Vass 8)
Ga naar de sauna ?

Of zown massage geval ofsow :)

Inderdaad...dachten wij net ook aan.

Maar me vriendin wil wat kleding erbij...dus gaan straks ff shoppen :).


Misschien gaan we volgende week naar Schiermonnikoog...
Enneh, ik zelf dacht dus aan zo'n klimwandje enzo als we vandaag niks wistte...nah, en daar dacht zij dus ook aan...dus dat is iets wat we ook nog es gaan doen....maar voor vandaag dus ff een fashion update :p.
 
Damn wat zijn jij en je GF toch een stelletje zeikerd zeg..... |( |( |( |(

Ik zat t net ff te lezen, maarreh niks is goed alles is tever weg bijna.... Ik zou gek worden van jullie alletwee als ik met jullie uit zou moeten gaan ofzo...:|
 
Hoezo moet je perse iets doen btw, ik vermaak me ook perfect als ik thuis met haar op me nest lig , ff tv kijken, beetje babbele, beetje neuke en haar weer thuis afzetten :)
 
Originally posted by SWA
Damn wat zijn jij en je GF toch een stelletje zeikerd zeg..... |( |( |( |(

Ik zat t net ff te lezen, maarreh niks is goed alles is tever weg bijna.... Ik zou gek worden van jullie alletwee als ik met jullie uit zou moeten gaan ofzo...:|


Dude, shut up.

Wtf denk je nou? Dat je van 30 regeltjes getypte tekst over een dagje uit van mij kan concluderen dat ik een zeikrelatie heb?
Ga een vriendin zoeken man, en laat mij lekker enorm gelukkig wezen met een hele fijne, lieve, haast nooit zeikende meid.
Als mijn vriendin echt een zeikerd was geweest, was het nooit 50 weken goed gegaan...

Btw, wat is cool om te doen als je een jaar een relatie hebt? :p :p :p :p
 
Hmm je bent wel erg inspiratieloos en niet avontuurlijk. Gooi die remmen is los, en ga lekker als crea bea met een lekker muziekje wat bedenken, ipv de grote jongens van het forum te vragen.

Sorry voor de irritatie, maja heb daar zo mijn redenen voor :p

Btw, uitwaaien op het strand is echt niet 65+, maar als je dat combineert met alvorens dagje sjoppen @ den haag, dan etentje, dan uitwaaien, ben je echt wel de tjap.
 
Back
Top