#Bas - 6 September 2003 #21 Originally posted by Black Phantom hmm keey hoe kan dat btw als hij nu in leusden rijdt? Click to expand... Omdat leusden zegmaar vlakbij ons is en deze jongeman misschien wel in Leusden woont en in Maartensdijk op school zit en dus door soest rijd ?
Originally posted by Black Phantom hmm keey hoe kan dat btw als hij nu in leusden rijdt? Click to expand... Omdat leusden zegmaar vlakbij ons is en deze jongeman misschien wel in Leusden woont en in Maartensdijk op school zit en dus door soest rijd ?
Albert|FLUT only member of TEAM FLUT! 6 September 2003 #26 ja hoe kan dat nou :? Ze staan nog gewoon op me account hoor, misschien lycos down ofzo
-[inferno]- Gepensioneerd 6 September 2003 #27 voor als je het nog niet wist, lycos zuigt gewoon piemel.
R RobsterRob Well-Known Member 31 March 2008 #29 He mensen Ik heb een vraagje men Ouders zijn aan het kijken naar een huis in leusden. Nou heb ik een firefox die niet standaard rijd natuurlijk Is het daar erger dan in Ridderkerk met de joden? Ridderkerk is gem 3x per week
He mensen Ik heb een vraagje men Ouders zijn aan het kijken naar een huis in leusden. Nou heb ik een firefox die niet standaard rijd natuurlijk Is het daar erger dan in Ridderkerk met de joden? Ridderkerk is gem 3x per week