Dagje uit met vriendin

Hotelkamer boeken voor een weekendje, voor de rest gewoon dingen die je misschien wel eens hebt gedaan combineren..

1 dag b.v. heeeerlijk alleen maar tof doen op de kamer, andere dag shoppen, uit eten gaan, filmpje checken, daarna weer naar de kamer uiteraard :P

Originally posted by mendophir
Heb je der wel een breezer gegeven voor haar verhaaltje?

:| zoiets heet melig?

ontopic, scheveningen en uit eten enz al gehad dus...
als je wat anders wil zou ik idd x gaan zwemme in n klere groot zwemparadijs ergens. Mayb een speciaal restaurantje met zo'n thema uitzoeken ofzo:rolleyes:

Originally posted by dennis mk

Vriendin: kom we gaan volgende week wat leuks doen...
Jij: ja wat wou je doen dan??
Vriendin: Ja mag jij verzinnen..
Jij: :|

Zo gaat het meestal da tik het moet verzinnen... is trouwens bij al mn vrienden zo.. maja mensen met nog meer ideen??

Ik ken het.... ga sinterklaas vieren met een meisje (woei) Maar ik zo van heb je geen hint van wat je wil ? Nee dat moet jij verzinnen anders is het niet leuk... Maar ik moest wel zeggen wat ik wilde want ze wist niks... Vrouwen en hun logica 8P

Heb utzelfde probleem :P
Altijd wil ze wat doen .. Maar WAT?! :P
Vaak @ zandvoort waar ze woont over strand wandelen met de doggies :) maar nu btje koud he ..
Ennuh .. bios .. maar dat hebbe we al zovaak gedaan ..
En zwembad .. dat heb je ook wel snel gezien als je der 23094234 keer geweest bent .. :)

ik zie het alweer het moet weer (veeeel) geld kosten die vrouwen....

*edit* ga gezellig een avondje sleutelen|( :W *edit*

Originally posted by Boostah
Ik ken het.... ga sinterklaas vieren met een meisje (woei) Maar ik zo van heb je geen hint van wat je wil ? Nee dat moet jij verzinnen anders is het niet leuk... Maar ik moest wel zeggen wat ik wilde want ze wist niks... Vrouwen en hun logica 8P

Ja maar jij hebt zo een dilemma en zij niet, dus wie doet het het slimst :p

Originally posted by Arne
Kijk Finding Nemo!
romantisch samen in een groot bed, onder het genot van, een beker melk 8P

nee maar serieus... je kan er toch gewoon een leuk dagje van maken? ff ergens heen, t bos ofzo, lekker wandelen :) en dan nog ergens wat eten, biosje pakken, of iets originelers (crazy piano's schijnt redelijk tof te zijn, zit toch ook in scheveningen? kan je ook combineren met eten geloof ik?)
anders, tja www.weekendjeweg.nl staan erg leuke dingen op, vriend van me had een weekend naar brussel met zn vriendin, was erg goedkoop en super tof!

Zwembad is wel leuk maar dan moeten er geen kleine irri kindjes zitten. Hier in de buurt is een mooi tropisch iets, Preston Palace, zit hotel bij enz enz. Mja beetje ver voor jullie maar echt super gezellig daar. Is een heel uitgaanscentrum, Preston Palace dus. Wel duur, 2 uur zwemmen 10 euro. Maar is echt leuk.

Mja iets anders om te gaan doen. Ben laatst gezellig gaan winkelen in Arnhem met mn vriend. Gezellig in de trein enzo haha Nee maar serieus dat vinden meiden ALTIJD leuk 8)

En anders euh.. Dierentuin ben ik laatst ook geweest, ook leuk :D Aapjes kijken enzo :D Der was een tijger ontsnapt toen, was over het hek gesprongen, nee niet bij de mensen maar in het andere hok bij andere tijgers ofzo geen id. Maar was allemaal echt gaaf daar, kun je een leuk dagje van maken.

Verder... even denken, wat vind ik leuk. Uiteten is altijd gezellig, gewoon afwisselen van restaurant, niet altijd naar het restaurant waar je zeker van bent dat het lekker is, gewoon een keer wat anders proberen, anders wordt uiteten ook niks meer aan natuurlijk.

Maak een combinatie van deze voorbeelden zou ik zo zegge ;)

xxx

Afgelopen donderdag GF gebeld en gezegd dat ik r om 1 uur in de middag op zou halen... verder niets gezegd..

Ze wist totaal niet wat we gingen doen, 2 uurtjes samen in de trein gezeten en de hele dag in Amsterdam rondgelopen/geshopt ed, en in de avond wat gegeten in een pizzeria..

En vet dat ze het vond 8)

dennis, heb je je rijbewijs al?
anders moet je ff een autotje huren voor een dagje en ff naar duitsland/belgie crossen ofzo 8P
en hier in bosbad putten hebben ze wel sauna's, en best een relaxt zwembad.
ps:jammer dat je nu nooit meer in obbes bent @ vrijdag

Back