Dagje microcar rijden

Status
Not open for further replies.
jh hij is van een jongen die mag geen scooter van ze ouders.mensen zijn tog rijk zat heir in de buurt die geven hun zoon auto van 50k plus als ze 18 worden kunnen ze ook een wagentje van 15 k geven als je 16 woorden.gek maar waar.

jh hij is van een jongen die mag geen scooter van ze ouders.mensen zijn tog rijk zat heir in de buurt die geven hun zoon auto van 50k plus als ze 18 worden kunnen ze ook een wagentje van 15 k geven als je 16 woorden.gek maar waar.

Nee daar moet je blij mee zijn, in zo'n mongolen autotje rondrijden.

volgens mij hebben jullie flink zitte raggen :D zo ding krijg je niet zomaar om ... lijkt me ah ja zo maak je nog eens wat mee had je wel netjes gordel om :P en airbag is er niet uit gekomen 8P

Bij mij op school zat egt een helemaal kansloos figuur..

Die had er een dikke spoiler opgezet en van die goedkope spinner wieldoppen:P

Vlammen over de zijkant gestikkert.. Te kansloos gewoon!:p

zou ik ook doen muziek je aan je zit droog ... chicks willen wel een lift dan geblendeerde ramen .. dikke uitlaat verlaagd air ride pakeer sensoren 23 inc beeld scherm op de achter bank wheely bar dat die neit om valt voor het gewicht ... noem maar op lachen ja .... gaat egt nergens over ... wat een fantasie 8p

jh het is weer eens wat anders opje kop ligggen op een drukke weg.geen gordel op waar we eigenlijk geluk mee hadden anders veel ribben gekneusd/ gebroken.debestuurder had alleen een snij wond van glas.

volgens mij vind je het zelf allemaal interessant he? Ik zie echt de lol of het coolgehalte er niet vanaf. Ten eerste maak je er een heel topic over wat echt nergens voor nodig is. Vervolgens begin je cool te praten over drukke weg, geen gordels etc etc... beetje nutteloos(he misschien gelijk de naam van het topic waar het wel in had gemoeten:))

Status
Not open for further replies.
Back