Dagje Scooter-Center.com ...

Dhr Projectx17 said:
koopmans heeft niet eens een pin automaat beetje jammerssss

maar jah als we die kaarten komen ophalen raz dan betalen we wel contant ! hahaha
Weet niet wanneer jij daar voort laatst bent geweest? Eind 2004 hebk mn remkabel daar nog gepint

Leuke fotootjes, leuke shop. Mis alleen een foto van Razma zelve? +ralf+

Najah...de slechtste is btje overdreven :rolleyes: Maar ik heb gewoon niet zoveel goede ervaring met hun :)

Dat komt vooral omdat ik als ik hun bel en ik vraag wat, dan geven ze antwoord en flikkeren ze de hoorn erop zonder wat te zeggen en meer van zulke dingen. :rolleyes:

ErWaNeS said:
Najah...de slechtste is btje overdreven :rolleyes: Maar ik heb gewoon niet zoveel goede ervaring met hun :)

Dat komt vooral omdat ik als ik hun bel en ik vraag wat, dan geven ze antwoord en flikkeren ze de hoorn erop zonder wat te zeggen en meer van zulke dingen. :rolleyes:

tja, zoiets dacht ik al. De telefoon is bij veel bedrijven een drama. Het kost tijd en dus geld en levert nix op. Bij Massink zeiden we altijd: kom maar langs want door de tel kunnen we niet repareren en geen onderdelen leveren... (bij Dijkman is het al hetzelfde) Lastig voor de klant en het zal wel altijd een dilemma blijven.

scootercenter_17.jpg

scootercenter_18.jpg

De hemel bestaat!! :~ +ralf+

webmaster Scootparts said:
tja, zoiets dacht ik al. De telefoon is bij veel bedrijven een drama. Het kost tijd en dus geld en levert nix op. Bij Massink zeiden we altijd: kom maar langs want door de tel kunnen we niet repareren en geen onderdelen leveren... (bij Dijkman is het al hetzelfde) Lastig voor de klant en het zal wel altijd een dilemma blijven.

Dijkman is soms dagenlang volledig telefonisch onbereikbaar ... DAT is pas vervelend als je ze hard nodig hebt.

Back