Speedboer said:Naja, ik vond het frame niet echt mooien op me werk lever ik altijd MOOI werk dus ik dacht, flikker maar op neem het frame mee naar me werk, en ik spuit het nog eens, maar nu Lekker dik en goed.
dusja nieuw laksetje gekocht, Grondlaag zwaar DIK gespoten, en de lak laag ook ERG dik erover. nu is het dus wel echt vet! ziet er toch best mooi uit moet ik zo zeggenen nu glanst het cker wel lekker ( heb Autolak erover gespoten, Blank 2 componenten met compressor )
Kheb hier wat fotos ervanvind het wel netjes zo.
De fotos zijn erg klein dus je ziet het niet goed. ik heb hier links naar 2 fotos in het groot, voor de gene die het echt goed wilt zien
http://aycu09.webshots.com/image/3128/2002293825967946277_rs.jpg
http://aycu08.webshots.com/image/5087/2002275769178443707_rs.jpg
Groote fotos zijn erg mooi! dus zeker kijken
Maak een fotoalbum aan @ www.PhotoBucket.comSpeedboer said:Kheb fotos even op andere site geupload, want kut tiny pic werkt niet echt.
ScatMan said:Ik vind die kleuren echt vet!!
Alleen word het nu niet te druk?
de lak moet op dezelfde basis zijn gemaakt,Spasta said:Haha, het is niet omdat hij vind dat het er niet goed uitziet dat het zo is eh.
Smaak valt nu eenmaal niet om te twisten.
Hij zette gewoon 2 tegenstrijdige dingen in z'n post.
En hij zegt ook dat hij wel verstand heeft van wat op elkaar gaat reageren en wat niet.
zoiets zie je niet, zoiets moet je afwachten. Dat lak van dezelfde producent niet reageert op elkaar is vrij vanzelfsprekend en kan dus iedereen wel concluderen.
Sandor said:de lak moet op dezelfde basis zijn gemaakt,
dan kan je 150 verschillende merken door elkaar gebruiken, reageren doet het niet.
master-tuning said:vet kleurtjeziet er goed uit
ben benieuwd naar je kappen
grtz
Speedboer said:Jij weet er zo te zien ook genoeg vanaf.
er zijn idd weinig lakken die op elkaar reagerenvooral omdat al die rotzooi uit de zelfde Fabriek komt. Motip is ook : Aircraft, Dupli collor, auto collor en CMP (collor matic Professional). dusja
Zit alleen andere verpakking omheen
Facilly said:eerst motip spuitplamuur, toen zwarte spuitplamuur van de flipflop (STi)
dit reageert slecht op elkaar
mja om maikels topic niet te verneuken, waar blijven je kappen :~
Manta said:Elke keer als dit topic bovenaan staat spiek ik ff, ben echt zooo benieuwd naar je kappen 8)