CMP design zip sp '99

op pagina 13 staat je zip met 2 opengefreesde velgen, maar kzie op de foto's van Duitsland alleen je voorste velg opengefreesd?:S wat is/was dr aan de hand?

ciao
 
ZIPSP|Castrol said:
op pagina 13 staat je zip met 2 opengefreesde velgen, maar kzie op de foto's van Duitsland alleen je voorste velg opengefreesd?:S wat is/was dr aan de hand?

ciao


Ik heb inderdaad last van scheurende velgen @ zip met fabrizi blok. Ik dacht dat er mischien ook een bank oid zou staan, dus uit voorzorg dichte velg erin gezet :)
 
Tinne said:
Ik denk niet dat remi zelf detail foto`s zal aanleveren van dat systeem.
Zou ik ook niet doen, als je snapt wat ik bedoel.

Tinne..

Was daar in duitsland toch ook gewoon zichtbaar voor idereen.

Vast wel iemand die er een plaatje van heeft geschoten.

Ben zelf trouwens wel benieuwd van een foto van de voorkant (vork) gezien vanaf de schijfzijde.

Wat ik zelf nog het mooiste vind is als je van de rechterkant door de voorvelg heenkijkt naar dat bracket waar wiel op zit (mooi gemaakt trouwens). Dan lijkt het zo'n hele diepe velg.

En als ik goed zie, die bracket waar je wiel op zit, is meteen de drager van de schijf toch?

Laten (CNC) frezen denk ik?
 
Folkert@MinaRally said:
Was daar in duitsland toch ook gewoon zichtbaar voor idereen.

Vast wel iemand die er een plaatje van heeft geschoten.

Ben zelf trouwens wel benieuwd van een foto van de voorkant (vork) gezien vanaf de schijfzijde.

Wat ik zelf nog het mooiste vind is als je van de rechterkant door de voorvelg heenkijkt naar dat bracket waar wiel op zit (mooi gemaakt trouwens). Dan lijkt het zo'n hele diepe velg.

En als ik goed zie, die bracket waar je wiel op zit, is meteen de drager van de schijf toch?

Laten (CNC) frezen denk ik?


bracket is voor een deel met een traditionele frees gedaan, voor een deel met een slijpschijf en voor een deel met een smalle bandschurmachine(powerfijl oid :) )

Is geen cnc denks :p

P.s Als je de naaf bedoelt, die is ook gewoon traditioneel gedraait.....

Vering is voor het grootste deel verstopt onder de kappen, enigste wat zichtbaar is , is het subframe :D
 
Last edited:
Thx Bas, van deze kant zie ik nu ook dat de schijfdrager ook "gewoon" van TJT is (bewerkt to te zien)

Ik dacht, gezien van de andere kant, dat naaf + schijfdrager uit 1 stuk waren gefreesd.

Dat bedoelde ik ook met bracket, maar ik zie nu, je hebt ook een bracket natuurlijk voor de grotere schijf.

Maar ja blijft netjes. Leuk veertje ook.
 
Nogmaals gefeliciteerd met de 2 bekers:p

En je kon in het echt toch ook moeilijk zien hoe het veersysteem nou precies werkt, in elk geval erg netjes gedaan, maar kost het erg veel gewicht om met die constructie te werken?

Nudel had het er nog wel met je over gehad, maar daar heb ik nie zoveel van meegekregen, was een beetje gaar van 3 uur sightseeing Saarbrucken...:X
 
troylee neos said:
mooi ding, leukste is nog dat t ding ook erg hard vlamt :p zag je rijden @ uithoorn, gelukkig dat je zonder boete wegkwam :p


Thx :)
De agent in kwestie was gelukkig een oude bekende

Het beestje staat nu trouwens in de scootin :p
 
chezzmo said:
Thx :)
De agent in kwestie was gelukkig een oude bekende

Het beestje staat nu trouwens in de scootin :p

kheb gezien :) ziet er leuk uit alleen die voorkap heb je wel een beetje nageaapt van............o ja jezelf :) nee hoor mooi ding.wheelybar werkt dat een beetje of ga je dan kantelen?

mzzl
 
Back
Top