CMP design zip sp '99

ik heb er et volste vertrouwen in dat dit ding mij (net als bij je ice btw :p ) kippenvel gaat geven 8)

ben erg benieuwd naar het resultaat
 
Het beestje is bijna klaar voor duitsland :D

zipje.jpg


Ben nu bezig met de bouw van mijn stand -:-
 
als dat niet met een prijs naar huis komt weet ik het ook niet

absolute gruwel gewoon ! :eek:

:W:W:W

edit : heb je je blok ook gespoten of is het gewoon vies ? mss de 'spoel' van de seletra en de rotor ook in een kleur zetten ? :W
 
Ziet er niet verkeerd uit remie , misschien leuk om de ophanging van et blok te polijsten , zou goed staan bij de rest van deze vette special }).
 
Dat subframe is zilver, is niet echt duidelijk @ foto.....

Meer foto's zullen denk ik na het weekend wel zichtbaar zijn @ forum denks ik :)

Thx voor de complimenten :D
 
Speedyrules said:
als dat niet met een prijs naar huis komt weet ik het ook niet

absolute gruwel gewoon ! :eek:

:W:W:W

edit : heb je je blok ook gespoten of is het gewoon vies ? mss de 'spoel' van de seletra en de rotor ook in een kleur zetten ? :W

Dit was speed blok, wilde ik eerst mee gaan rijden. Nu komt fabrizi blok eronder, met ontstekingskapje :p
 
Had m ff gelede zo al gezien, maar vind m nog steeds gruwelijk vet :D.. een van de weinige projecten waar ik echt helemaal weg van ben :D... SUPERRRR!
 
Zie ik daar een verende contructie in dat subframe verwerkt (dat opstaande stuk)? Of is het een versteviging?

Hijs wel lijp geworden, maar niet echt mijn ding :) Hopelijk vinden de duitsers het wat :D
 
Back
Top