CMP design zip sp '99

Sander said:
remie-kennende, heeft hij al avonden en nachten lang lopen beunen.

Nu is hij zn boutjes aan het spuiten waarschijnlijk, en de kappen aant poetsen :D


Nee, ik ben dinsdag en woensdag nog ff met spoed bezig geweest met het opzetten van een stand 8P
 
DME3 said:
Zie ik daar een verende contructie in dat subframe verwerkt (dat opstaande stuk)? Of is het een versteviging?

Hijs wel lijp geworden, maar niet echt mijn ding :) Hopelijk vinden de duitsers het wat :D


Vlgs mij wordt daar een veer op gemonteerd :W

Echt een TE vet ding, je zou hem eigenlijk in het museum moeten zetten!
 
Sander said:
precies..

dat "afu-stickertje" op de treeplank, vind ik om te :r ... Maar jij kan het tof vinden.

Al blijft hij gewoon "stoer" ;)

Stickers waren tijdelijke oplossing, eerste plan was om alles in 3d te airbrushen maar door een aantal ellendige problemen zijn het tijdelijke stickers geworden, voorlopig gaat de zip ff in een grote kist op zolder....

Moet nu eerst zorgen dat ik mijn stage/opleiding met succes afrond.
Voorlopig zullen er dus geen vorderingen zijn. Ik weet iig wel dat de ice nu weer aan de beurt is..............
-:-
 
wel als ik zo eerlijk mag zijn vind ik de kleur tegenslagen .. ik vind het metalic echt veel mooier en racy-er , lijkt beetje pimp zo vind ik ...

maja , voor de rest is het echt briliant uitgevoerd, pet blijft af !

btw, hebbie mss pics vna het achterveersysteem ? met kantel hefboompje gemaakt ?

oi !
 
Ik denk niet dat remi zelf detail foto`s zal aanleveren van dat systeem.
Zou ik ook niet doen, als je snapt wat ik bedoel.

Tinne..
 
Back
Top