CiRox's Aerox project...

Status
Not open for further replies.
fix een nieuw sub-frame..
zo'n ramp is dit iig toch niet.. tis iig risico wat je hebt als een scooter koopt wat eigenlijk total-loss is..
hopelijk wordt het een leuke rox, setup moet je wel iets aan gaan doen he ;)
suc6 verder :)
 
k zei: de Ophanging van het subframe, dus ligt aan t frame..;)
subframe is nog goed...

k zal vanmiddag eff foto's maken...

setup komt later wel, maar als k een ander frame heb, dan kan k wel hoogtoerige cilinders.. aangezien dan de meeste uitlaten een veertje bij de cilinder hebben zitten... en dat kon eerst niet, omdat er geen zijstandaard op kon(ophangpunt afgebroken), maar alleen nog een bok erop kon...en dat kan weer nie in combo met die uitlaten..
 
lijkt mij te druk staan...
en wit is een kleur die iets vergroot, zodat het groot lijkt..;)

thnxs to insanemalebrain..:W
 
hier zijn de fotosoeps, alweer dankzij insanemalebrain..:#

keuze 1:
Aeroxdesign.jpg


keuze 2:
Aeroxdesign2.jpg


keuze 3:
Aeroxdesign3.jpg


en dan op die onderkap boven het achterwiel wil k nog een id&t sticker hebben..:) maar dan moet k eerst wel een willy huberts kap vinden...
k kwam op t idee, toen k Id&t radio hoorde, en toen k yadajo's avator zag..thank you..:#

welke is t best, zeg maar mensen..:!
 
Last edited:
Ik zou ook voor de 3e gaan, en dan het hele marlboro gedoe weglaten :p Erg mooie kleurencombo, maar neem wel een mooie donkerblauwe kleur! :W
 
die kleur die ik neem, is geloof k ook redelijk donker, en anders spuit k er gewoon meerdere lagen overheen...
 
nouw hier eff de foto's, is al tijdje geleden, maar me computer ging verrot, precies toen k de foto's binnen kreeg..:|

maarja de linker is dus de nieuwe kroonstuk, die k had gekocht, maar die bleek dus lichtelijk krom te zijn bovenin, en t was een nieuw type..
IM001065.JPG


dis nog steeds de yasuni uitlaat, die k eff heb geprobeerd op te poetsen, want hij ziet er nog steeds niet goed uit... (is tijdelijk totdat k em af heb, en dan ga k pas verder kwa motorisch:))
IM001067.JPG


en dit is de phantomgashendel, zonder knopjes e.d :#
IM001078.JPG


dit is me goude voorvelg, en die voorvelg die ik bij me voorvork erbij kreeg
IM001068.JPG


dit is hoe het rotzooitjuh er nu bij staat..:)
aangezien we weinig ruimte in de schuur hebben, heb k t maar een keer opgeruimd..:W
IM001069.JPG


dit is me 2e radiator, of k die houd weet k nog nie, maar kan wel van pas komen later..
IM001074.JPG


nouw hiervan was dus de bedoeling om de binnenstof(isolatie) te laten zien, maarja is te donder..8P
(word nu gebruikt als vuilnisbak..:D)
IM001075.JPG


dit is dus me voorkap, met gespoten voorlicht dingetje..:p
IM001073.JPG


dis me ietsje aangepaste achterlicht, zodat je nog wel remlicht hebt..;)
IM001070.JPG


owke zo hoort het ophangpunt voor het subframe te zijn...
let op die ronde rubbertjes.. de ene staat recht, de andere zit krom..
IM001072.JPG


en zo issie dus..:
IM001071.JPG

beetjuh krommetjes...:rolleyes:

en dit zijn de laatste 2 foto's.. hoe hij er nu bij staat...
IM001066.JPG

IM001080.JPG


er moet dus nog een zooi aan gebeuren, maarja geld komt nie altijd met bakken binnen..;) :p
 
k heb t frame al een paar keer schoon gemaakt, maarja hij staat daar nog wel eff, dus komt er telkens weer een stof laag overheen...
en aangezien ik nog niet meteen weet wat k ga doen, of het frame laten lassen of kijken voor een ander frame, daarom blijft ie nog wel eff zo...
totdat k em misschien laat stralen en coaten.. maar das afwachten...
 
Originally posted by Low_Rider
neen ....

Tig is ideaal voor jou frame

Het smeltend materiaal , de hete elektrode van de TIG-post, en het (smeltende) uiteinde van het toevoegmateriaal (dat je met de andere hand vasthoudt) worden beschermd door een inert beschermgasgas, meestal met Argon erin (edelgas).

Die bescherming moet onmiddelijke aantasting door de buitenlucht voorkomen.

DUS bij een TIG gaat de electrode zelf niet afsmelten (wolfram zoals in een lamp), ze wordt alleen heet.
Je kan dat ding zo heet laten lassen dat je bij dunne plaat geen materiaal moet toevoegen, met TIG kan je dus enorm mooi lassen.

En 't spettert natuurlijk niet zo hard als bij halfautomaat of electrode.

Bij MIG (halfautomaat) gaat de electrode zelf smelten (de draad die wordt aangevoerd), dit vind ik minder mooi omdat je tijdens het lassen zelf de toevoersnelheid niet ogenblikkelijk kan veranderen (of je moet je hand aan die draaiknop houden..) en je kan dus ook gemakkelijk lasfouten krijgen

als het iemand interesseert wat het verschil is tussen MIG en MAG:

de 'I' staat voor inert, de 'A' voor actief, actief gas reageert dus tijdens het lassen

twijfel twijfel.... wat versta jij da onder autogeen?
 
autogeen is met vlammetje :D en voeg je dus (als er geen grote openingen zijn) nix toe, je smelt de 2 metalen aan elkaar.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top