CiRox's Aerox project...

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Marcel-NRG
doe gewoon deze joh!

is veel mooier

kleur3.jpg


beetje een kopie van mark piechota aka scooterracer ( zo heet die team maat van Marco_v_W)

von de eerste wel leuk :)
 
jeeej nieuwe voorvork binne..
t is alleen een nieuw type..x|
maarja moet ook passen..
binnenkort kijken of k alles is kan spuiten, + achterlicht en misschien voorlicht..:)

en nog kijken voor new pics soon..
 
das cker wel mooiuh aerox..:)
neej k houd t gewoon bij normale koplampen...

heb vandaag eff het achterlicht, deels gespoten, en die voorlamp ook..:)
 
dit is nou nog is een project :)

naja, frame / subframe staat 100% zeker KROM je moet een keer een aerox spatbord erop zetten, je zal wel zien :)

bat betrefd die balhoofd, ik zou er niet op gokken of je dat nog goed zal krijgen, heb ook een keer geprobeerd om zo'n ding te fixen, frame is verdraait taai als het niet mee wil, ook niet als je het roodgloeiend verwarmd :?

als ik jou was zou ik uitkijken naar een nieuw frame, gezien dat toch echt wel zwaar beschadigd is

anyway, succes ermee , greetz !
 
owhh.. iemand anders had t ook, en die had met een paar tikken met de hamer t weer goed gekregen..x|
 
Met rossen wek je alleen maar metaalmoeheid op. :)

Bij een maat van me is hij eens afgebroken (Kwam achteraf door aanrijding). Het is erg vreemd als je achterwiel ineens naast je staat. :)
 
nouw nog steeds geen foto's die maak k binnenkort wel eff, aangezien sommige kappen nog moeten worden gespoten...

k heb nu dus een nieuw type voorvork, en k moet een oud type hebben, gelukkig wou misschien de brommerboer hier, dat kroonstuk wel ruilen...:)
en t lassen word binnenkort ook eff gevraagd...

verder is motorisch eff in elkaar gezet, cilinder erop,membraan schoon gemaakt en erop, carb. schoongemaakt/ andere sproeier erin en carb. erop gezet...
en achtervelg er weer op, gespoten en al....

ook is voor phantom gashendel geregeld, zodat k nie al die lichtknopjes enzow. op me tnt stuurtje heb...

dichte koplamp ga k denk k vooral gebruiken als k een keer naar een meeting ga, buitenom denk k dat k die nie veel ga gebruiken...

en achterlicht heb k nog simpel designtje ingespoten...
zodat k die nog wel als remlicht kan gebruiken...
 
Last edited:
nouw.. een klote update...
die voorvork die k had gekocht, dat kroonstuk blijkt dus bovenin lichtelijk krom te zijn, dus ruilen met de brommerboer werd ook nix, dus moet k een nieuw kroonstuk gaan kopen..:|
t zit ook nie mee..
 
Phantom gashendels? Ga je met 2 carbs rijden ofzo. :D Maar op een Phantom moet je ook met die lichtknopjes rijden hoor. :rolleyes: Daar zit de gashendel aan vast, net als op Aerox.
 
neej, k heb em toch liggen;)
is gewoon zonder knopjes e.d

weer een vervelende update...:|
k weet nouw eindelijk waarom me wiel er scheef achter leek te zitten, en t ligt wel aan t frame...
die ophangpunt van het subframe, heeft een flinke klap gekregen, eff kijken wat k ermee ga doen...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top