CiRox's Aerox project...

Status
Not open for further replies.
jah idd, maarja en iemand in harderwijk rijd er al mee rond, bijna t zelfde maar dan geel...
en iemand nog keuze uit de eerste 2.?;)
 
ja, k zit ook aan de eerste te denken, en dan waaarschijnlijk nog een sticker op die onderste voorkap... moet nog eff kijken wat voor'n...:rolleyes:
 
tja als je helemaal zeker bent dat je (") toch niet wil, dan moet je niet verder vragen want 3 is echt wel de mooiste
 
eerste of laatste zou ik doen, maar dan zou ik iets van een sticker in goud laten drukken voor op de voorkuip (die kap onder je voorkap dus)

maybe yamaha logo ofzo? :) anders davidoff ofzo, dat was toch ook iets met wit-goud? :)

ik zou trouwens de koplamp en achterlicht in een andere kleur doen
 
Ik heb iets moois gefixt voor je! Als dit nou niet mooi is, weet ik het ook niet meer. Heb de wieldoorgang, het achterlicht en voorlicht en het stukje uitstekende buddy ook gekleurd voor je. Als dit niet lief is.....
goud%20en%20blauw.jpg

Zo vind ik het de coolste combo: blauw, niet overdreven met het goud (wat dat staat echt pimpy :rolleyes: als je grotere kappen in het goud doet) en witte binnenkuipen.
 
tering jullie laten mij wel flink twijfelen...:p
k moet nog steeds keuze maken...
koplamp en achterlicht, laat ik in eerste instantie wel gewoon..(hehe t klinkt net of k goed in nederlands ben..:p)

en zijkapje moet k nog eff bekijken, want kwa goud op dat zijkapje vind k t wel mee vallen, als k t zo bekijk op die ene foto vind k het reuze meevallen...
 
Je voor- en achterlicht moet je ZEKER bewerken met goud! Kleef gewoon enkele delen af zodat je nog licht kan laten doorschijnen.
Wat vind je trouwens van me mooie ontwerp? :rolleyes:
Hoe zit dat nu trouwens met je frame? Ik hoop voor je dat het niet te erg is. Er zijn trouwens veel scooters die na verloop van tijd scheef beginnen staan, dacht dat het kwam door het subframe ofsow.
 
sorry k heb besloten om het toch gewoon als de eerste keuze te maken...
k denk dat dat ook wel nice word, en anders spuit k em lekker over..:)

verder wel mooi design DME3;) thnxs, maar k houd die kapjes eerst ook eerst nog goud, later kan k nog altijd over spuiten...
over die lampen moet k eff kijken, want k heb nu wel 2 koplampen, waarvan eentje verrot maar kan k misschien nog wel maken, en achterlicht kan k er wel 2 van kopen..:) k zal eens uitproberen...maaaaaar eerst weer geld vangen..;)
 
Originally posted by Marcel-NRG
toch vind ik de witte et bruutst

wat ben je ook een doordrammer hé..:p

/edit\: vandaag zag k al een witte met goude aerox.. dus dan houd t al helemaal op...

k denk dat k eindelijk weet wat t nouw is, waardoor de achterkant scheef staat, want het frame is nog recht, het is waarschijnlijk de ophanging van het blok, iemand anders had t ook en had t erover... dus eff kijken hoe k dat weg krijg...

binnenkort hoop k eindelijk me nieuwe voorvork te krijgen...:)
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top