CiRox's Aerox projectje 2....

Status
Not open for further replies.
ik vind de voorkant apart, maar wel netjes :)
misschien de onderkant vd voorkap ook nog "dichtmaken", want nu houd die kap vanonder ineens op (als je snapt wat ik bedoel :p)
groetjes, marco
 
k vat em... :p
k ga nog kijken of ik het nog iets schuiner af kan laten lopen, nu is het meer een masker oid... :)
 
Of je maakt de snuit (dat stukje waar die 2 openingen inzitten) van de grote voorkap wat langer zodat die mooi gaat aansluiten met de voorkap :) Dan heb je een iets spitsere snuit.
 
====================================================

{! Gare foto update 18-01-2006

Na een hele tijd me project stil te hebben staan had ik begin dit jaar de goede voornemens om weer eens verder te gaan...:X
Om even kort bij te praten... blok met krukas zat in elkaar... alleen blokophanglagers wilden er niet in...(in geen enkele mogelijkheid) dus heb ik het blok weer uit elkaar gehaald...
Hierna is het blok weer inelkaar gegaan en is alles bijna opgebouwd...

Enkele punten die nog moeten gebeuren:
* Blok onder scootert hangen
* Nieuwe carburateur kopen, de mikuni 24mm die past niet tussen mijn subframe..:X
* Rotort afstellen

hier nog 2 gare foto's om jullie eventjes weer zoet te houden...
attachment.php


attachment.php


Dat was het weer voor nu even... er zal snel weer een update komen...

en owhjah mensen... {! Koop mijn carb. eff... 8P

===================================================
 
neej, want het subframe is zelf al erg naar 'buiten' gelast...hij raakt nu vooral de blokbouten aan, maar daar kan je normaal ook niet omheen...
(vlotterbak van Mikuni is in totaal iets van 75mm breed, een 28mm koso heeft maar 65mm nodig...;))

en ach... een 28mm stond toch al op het lijstje, alleen komt het nu in een stroomversnelling...:p
 
===================================================

{! Heldere foto update 31-01-2006

Wegens drukte heb ik niet veel kunnen doen, behalve het blok er even onder te hangen...:)
En daar horen foto's bij....

attachment.php


attachment.php


tjah... en nieuwe carburateur kopen zit er nu nog niet in, aangezien me oude carb. nog steeds niet verkocht is...:rolleyes:

==================================================
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top