CiRox's Aerox project...

Status
Not open for further replies.
zo goed als, nog een zooi klein spul en hij's klaar tot nu toe..
en dan begint het motorische gedeelte..:)
 
nouw..
hij is nu dus af..:)
foto's komen na het weekend..

eerste tegenslagen alweer gehad.. :rolleyes:
eerst was het de gaskabel die tekort was, en daardoor tegen de kappen aankwam en volgas bleef hangen..
toen was ik vrijdag s'avonds naar schieten gegaan, en voor de vereniging heb ik toen mijn brommer neergezet, en toen ik efftjes naar buiten ging, bleek dus dat mijn gouden stuurslothuisje was gejat :(
maarja een vriend heeft 3 turken uit die hoek zien komen lopen, eentje met een aerox bij wie ik in de klas zit, en het nog wel eens over gestolen spul heeft, dus die weet ik zo weer terug te vinden.. maarja het idee..:|
en vandaag dan weer, stond ik aan de andere kant van Harderwijk toen ik weg wou rijden en er kwam een vaag geluid uit me carter, dus ik kijken.. ventilvar zat alleen iets losjes, dus k dacht mss haal ik het net tot aan me huis, en dan kan k em vast zetten..
maar neej hoor..:| stukje gereden en toen vloog de vario ervanaf, waardoor ik dus de scooter nu heb achter moeten laten bij een vriend, aangezien ik weer aan de andere kant van harderwijk woon is er geen doen aan om met de scooter aan me hand terug te lopen..

nouw hoop ik dat k vanavond of morgen weer enkele rolletjes en bougiestop zie te regelen zodat k em daar weer in elkaar kan zetten en eindelijk weer kan rijden...
 
What the fuck?
Vario eraf gevlogen? Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar.... gister (vrijdag) reed ie nog zo goed!

Maarja binnenkort maar effe fixen dan.
 
nouw weer een tegenslag..:rolleyes:
tapdraad van krukas was al iets te verrot, en nadat we geprobeerd hadden om toch nog de vario erop te krijgen is het tapdraad helemaal gaar..

nu moet er dus een nieuwe krukas in, of laten tappen, maarja k wil toch verder met me setup, dus ik ga efftjes kijken of ik alvast wat onderdelen bij elkaar kan ritselen en meteen met een betere setup te beginnen...:)
 
Fly away in a Mig.

Tig lassen noemen ze dat..


__________________
==<<Martini @ KillerBeeSR>>==

Waarom?? Daarom!!.. Jaja. Ik Zal et wel weer es wat in de gaten gaan houden... Schiet niet op zo..



lol @ die martini : D
 
:rolleyes:
euhmm... dat was 6 pagina's geleden hoor..
en heb je deze zin nouw gekopieerd of heb je dat zelf gezegt..?? :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top