CiRox's Aerox project...

Status
Not open for further replies.
poe is al tijdje geleden..
k moet eff geld opsparen voor de laatste dingen..

frame heb ik al een tijdje staan...

k hoop in de kerstvakantie eindelijk em in elkaar te zetten, en een hééééle zooi foto's te maken..:p
 
ach efftjes jullie op de hoogte houden...:D

t zit ook nie allemaal mee.. natuurlijk uitgerekend wanneer ik me loon en kaartjes van langs de deuren zou krijgen en vakantie heb... is natuurlijk eayparts dicht..:|

maarja.. k heb nog kroonstukje voor me verjaardag gekregen en meteen lagers erbij gekocht (en erop laten persen),
nu staat hij het dus klaar om overgezet te worden, maarja alleen kleine dingen missen nu nog...

na kerst zal ik kijken voor een kerst/oud en nieuw-update..:)
 
Originally posted by CiRox
ach efftjes jullie op de hoogte houden...:D

t zit ook nie allemaal mee.. natuurlijk uitgerekend wanneer ik me loon en kaartjes van langs de deuren zou krijgen en vakantie heb... is natuurlijk eayparts dicht..:|

maarja.. k heb nog kroonstukje voor me verjaardag gekregen en meteen lagers erbij gekocht (en erop laten persen),
nu staat hij het dus klaar om overgezet te worden, maarja alleen kleine dingen missen nu nog...

na kerst zal ik kijken voor een kerst/oud en nieuw-update..:)

Das nouw jmmr ;) ..

Je kappen zien der zeer netjes uit ! ik ben benieuwd als alles op het framepje zit :W
 
nouw eff snel fotootjes gemaakt met me gare digi..

Voorvork + velgje..
voorvorkband.jpg

kroonstuk.jpg


en de bewerkte wit gespoten carterdeksel..
carterkap.jpg
 
als ie af is vind ik et best..
alleen issie dan nog nie meteen snel..:X
motorische gedeelte komt ietsje later..
 
owkeej eff klein updeetje..

heb vandaag efftjes me ouwe frame+blok en koonrstuk enzow. meegesleept naar een vriend die wat meer ruimte had in zijn schuur met genoeg gereedschap...(en verwarming..:D)
owhjah en me nieuwe bij me pa opgehaald..en toen maar is begonnen..

hier nog efftjes betere foto van bewerkte carterkap..
hij is nog nie klaar, hij ligt nu alleen in de primer..
Carterkap.jpg


omdat de digi's batterijen leeg waren moest ik eerst wachten, en kon ik pas later foto's maken..
hier is het blok al overgezet naar het nieuwe frame..
Begin.jpg


doordat ik en die andere eff niet zaten na te denken, hebben we de zuiger gemold..O-)
gelukkig had ik em niet meer nodig, maar we zaten te denken of die startmotor het nouw wel of niet deed, dus wouden we het testen, maar helemaal vergeten dat er nog geen cilinder opzat... de rest kan je zelf wel voordenken..:X
Zuigertje.jpg


een tijdje later zat zo goed als alles erop, inclusief buddy ed..
metBuddy.jpg


en dan houd je een leeg framepje over..:p
bas4.jpg


en hier nog een idioot die denkt dat hij kan rijden..:D (Urwein op t forum)
idioot.jpg


als laatste nog efftjes een foto van de scooter met mij erbij..
(jah ik weet et k ben geen fotogenie.. :rolleyes: )
ikmetscooter.jpg


nu nog wachten op de laatste spulletjes...
 
Last edited:
weet nie, hij ligt nu bij die jongen buiten in de zandbak..:D

mss verkopen voor cheap prijsje of voor bij het oude ijzer..
 
Originally posted by CiRox

doordat ik en die andere eff niet zaten na te denken, hebben we de zuiger gemold..O-)
gelukkig had ik em niet meer nodig, maar we zaten te denken of die startmotor het nouw wel of niet deed, dus wouden we het testen, maar helemaal vergeten dat er nog geen cilinder opzat... de rest kan je zelf wel voordenken..:X
Zuigertje.jpg


:X
 
owhkeej efftjes kleine Sneak-preview..:X
omdat ik net zo goed nie lang kan wachten totdat die kappen erop geplakt kunnen worden..:D
scooter is nu draaiende, dankzij een cilinder van aprillia_area 51..:)
alleen op een stuurpen na maar die is vandaag ook binnengekomen.. (dankzij Razma..:))
en nu efftjes dat monteren en enkele lekkages van de benzinetank dichten en hij is rijdend klaar..
 
Last edited:
dat probleem met die zuiger ken ik had een maat van mij ook alleen de zuiger op de drijfstang en toen ging ie op de afstands bediening zitten en starte de scooter en toen had hij de zuiger ook naar de klote.

maar goed lijpe scoot jho hoop gouw meer pics te zien van dat die af is....

have fun tuning
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top