CiRox's Aerox projectje 2....

Status
Not open for further replies.
==================================================

{! Carb. update 05-02-2006

Ouwuh cabr. is de deur uit...
dus tijd voor een nieuwe..
k ben maar gegaan voor de Stage 6 28mm Keihin replica..:p

attachment.php


tjah.. en dan wil je een sproeier erin draaien, en dan knapt de sproeier plotseling.. :rolleyes:
probeer wel v.d.Kruijs een mailtje te sturen en terug te claimen ofzo, want hij zat nog geeneens handvast en hij was al verrot...:|

attachment.php


totdat dat weer in orde is zal ik nog even de inlaatkant even afwerken/polijsten, want dat ontbreekt wel bij de stage6 cabr.
hierna nog het spruitstuk bewerken en dan eronder knallen...

===================================================
 
ey kerel nice ding man!:D

ey vraagej he .. heet jou vriendin willemein? of zo iets .. sprak haar toen ik daar thuis aan het schilderen was en had een vriend met een 'aarox' die heel snel zou zijn en ook naar lelystad zou komen:p

ik d8 meteen aanjou aangezien ik jou al eens met een harderwijk meeting had gezien (gilera gsm)
 
haha neej k heb op dit moment geen vriendin.. 8P

Gilera gsm.. komt me wel bekend voor..
ook op de schakelmeeting geweest? :)
 
{! Kleine update 05-02-2006

Maar is eff weer gekeken naar het ding op 2 wielen...:rolleyes:
Nieuwe sproeier van euroscooters gekregen en het stukje sproeier eruit weten te krijgen dus kon ie weer inelkaar...
Gister ook maar eens spruitstuk passend gemaakt, carb.inlaat kant alvast beetje opgeschuurd..
dit omdat er nog een kelk aan komt van de week..:)
en dan kan k die eronder raggen...
tjah en nog een ringetje vinden voor tussen me koppelingshuis en me overrange, aangezien die te dicht op elkaar zitten...

fotootje voor de gein dan maar...
attachment.php


maarja langzamerhand heb ik er wel weer genoeg van dus ga ik nu toch echt haast achter zetten want dit jarenplan moet voor het seizoen wel klaar zijn... :rolleyes:
 
Na lang twijfelen en nadenken zet ik toch maar een punt achter dit project... ;(
Gezien ik nauwelijks nog tijd over heb door school, 2 banen, eigen bedrijf en nog 2 hobby's...

Hierdoor moet ik toch een keuze maken en die is hierop gevallen.
Niet omdat hij niet af te krijgen is, maar meer doordat als hij rijklaar is dat ik er alsnog niet op kan rijden door tijdgebrek...:rolleyes:

Aanbod van alle onderdelen zullen te vinden zijn in het minarelli marktplaats...:7

Oooi :*

Edit: in dit topic dus:
http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?t=118594
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top