This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
Ik heb ook een E52 sinds een half jaar en ben niet echt tevreden. Het leek me juist de ideale tel. Mensen klagen ook over echo's. Jij wel tevreden?

Sygic heeft bij mij trouwens vaak moeite met een fix krijgen, maar dat ligt meer aan Sygic volgens mij.

ik heb nu eindelijk een Touch Pro 2, fijn dinkie alleen soms een beetje traag, denk maar eens andere software op knikkeren binnenkort

Ik hoorde een nieuwtje voorbij komen dat sony ericsson een telefoon wil gaan uitbrengen met windows 6.5.3. Deze versie van windows mobile is officieel nog nooit door Microsoft uitgebracht en Microsoft erkend deze ook (nog) niet...

Misschien dat er meer nieuws naar buiten komt op de Telecom beurs volgende maand in Barcelona. Iemand die hier op dit moment al meer over weet???

Een vraagje,

Heb sinds kort de nokia n97 mini. Bevalt super tot nu toe,maar weet iemand of je ergens een programma hebt waar je gratis muziek kan downloaden?
Of moet je zowieso betalen?

Zou wel weer typisch windows zijn, puur een nieuwe skin erop en weer opnieuw uitbrengen... skin ziet er overigens wel goed uit8)

Ik heb nu die Bold 9700, wel mooi en handig ding. 2 nadelen alleen, hij is dus ingesteld via een enterprise server, dat werkt hartstikke mooi, dus directe sync van mn agenda in outlook en mn email. Alleen het nadeel is dat ik er geen hotmail op kan zetten (alleen via de browser) en dat elke keer dat ik hem vergrendel, ik een wachtwoord moet intikken als ik hem weer aanzet. Kkirritant, want het toetsenbord is nog erg wennen.

Ik was tevredener met mn E51. Hij is wel lekker snel, loopt zelden vast, echo heb ik ook niet, maar ik vind t toetsenbord kut. Achteraf had ik een E71 moeten halen. Volgende telefoon wordt een Android toestel denk ik.

Fix probleem heb ik niet trouwens, heb echt supersnel een fix. Zeker met OVI.

Arne, had je al eens Garmin mobile xt uitgeprobeerd op je e52?

Wel gedownload, maar kwam er achter dat het een redelijk oud pakket is. Dus ben er mee gestopt.

Gelukkig niet

Wel gedownload, maar kwam er achter dat het een redelijk oud pakket is. Dus ben er mee gestopt.
Ik vind het wel meevallen, kaarten waren van eind 2008 die ik gebruik. De software zelf ziet er wat basic uit maar werkt prima.

Ik neem volgende week een iphone hierbij verleng ik me contract en ga van relax naar een iphone abbo. Omdat ik 4 maanden van tevoren kan verlengen, betekent dit dat ik de 1e 4 maanden met me iphone alsnog met een relax abbo bel?

Symbian...

Ik neem volgende week een iphone hierbij verleng ik me contract en ga van relax naar een iphone abbo. Omdat ik 4 maanden van tevoren kan verlengen, betekent dit dat ik de 1e 4 maanden met me iphone alsnog met een relax abbo bel?
Je moet inderdaad je contract uitzitten, als dat nog 4 maanden duurt dan bel je die tijd nog met je oude abbo.

Symbian...

Je moet inderdaad je contract uitzitten, als dat nog 4 maanden duurt dan bel je die tijd nog met je oude abbo.

bij t-mobile is er dus de uitzondering dat als je overstapt naar een iphone-abbo dat je die in kan laten gaan zodra je de iphone binnen hebt. 1 telefoontje zodra je hem binnen hebt en de schakelaar word omgezet zegmaar .

Heb hier de sony-ericson c905 met 8,1 mp .
deze ging naar 4 maanden ineens op pools en moest de originele accu plaatsen zei dat ding.
Deze terug gebracht en binnen een week een nieuwe gekregen.
Foto,s zijn redelijk ,maar de 5,0 was scherper.
Ook het gebruik ervan is simpel en vriendelijk.
Ding kan een stootje hebben en batterij kan lang mee op stand-by.
Deze heeft de vriendin nu
Ben nu zelf de sony ericson saitio aan het testen met 12.1 mp
Foto gedeelte is verbetert met meer instellingen en scherper
Gebruiks vriendelijkheid moet nog wennen , maar ik vind hem makkelijker gaan dan de lg vieuwty.
Voor de rest moet het nog wennen en veel uitzoeken er mee

Ok. Het gaat niet om de Mp... Durf te wedden dat de k750i nog betere foto's neemt, dat ding had een erg goede lens

dat komt omdat ze een lens hebben geproduceerd op de technologie van de sony cyber shot en hij maakt knettergrote foto's voor een camera op een mobiele telefoon.
size is : 1.632 x 1.224 pixels aardig groot dus...

Status
Not open for further replies.