This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
Vab het weekend bb bold 9700 binnengehad. Ben dr echt tevreden mee. Je merkt gewoon dat zon toestel enorm doorontwikkelt is en overal over na is gedacht. + het is een chick magnet Aanrader!

Ik mag per 1-2 verlengen. En ik wil graag bij Hi blijven (ivm hoge kortingen). Alleen ik wil graag de Nokia E72, die is zo goed als overal verkrijgbaar maar niet bij Hi/KPN. Heeft een van de insiders toevallig een idee wanneer deze bij Hi verkocht gaat worden? Anders zal het toch de BB Bold 9700 worden.

Ja maar dan heb ik niks aan mijn klantwaarde? Daardoor krijg ik zo goed als alle telefoons gratis bij een 1-jarig abbo (althans vorig jaar). En 1-jarig is een eis..

Ik heb gewoon mn hotmail account doorgelinkt aan mn tel, alleen je moet zelf je email binnenhalen. Dat gaat niet automatisch zoals outlook bijv.

Je kan ook instellen dat hij hem elke 15 min synchroniseerd, werkt goed moet ik zeggen

Hoe hoe vertel vertel?
Ik heb het nu gelinkt aan g-mail, maar elke keer als ik dan m'n mail check op mijn telefoon, gooit hij alle mails op hotmail.com naar de prullenbak =/

Jongens, ik mag al een nieuwe telefoon uitzoeken, maar ik heb even raad nodig. Ik wou een simpele nokia telefoon, een 6700 oid. Maar nu zie ik dus ook de BB 9700, Nokia E71 en E72. Het lijkt mij dus ook wel intressant om te kunnen mailen met m'n telefoon. Wat heeft zo'n telefoon nog meer voor (gebruikelijke) functie's?

En wat is het verschil in die 3 type's. Is de ene veel beter als de ander? Arne had eerst een E71 en nu een E72 geloof ik?

ik had (2x) E51 en toen E52. Als je een simpel QWERTY ding wilt en wilt mailen; E71 nemen. Beste prijs/kwaliteit verhouding. E72 is sneller maar de meerprijs niet waard imo.

Vab het weekend bb bold 9700 binnengehad. Ben dr echt tevreden mee. Je merkt gewoon dat zon toestel enorm doorontwikkelt is en overal over na is gedacht. + het is een chick magnet Aanrader!

Nice goed om te horen, ik krijg hem ook hoorde ik vandaag. Ik zit dan alleen ineens met mn Hero... Ik twijfel nog of ik die dan de verkoop in doe, of met een dual sim (heb ik al liggen) ga gebruiken ofzo...

iemand al ervaring met de nokia n900? Zit een beetje te kijken naar de software (Maemo5?)
Is dit de tegenhanger van de iphone van nokia? Allemaal van die gimmick apps voor te vinden enzo.

iemand al ervaring met de nokia n900? Zit een beetje te kijken naar de software (Maemo5?)
Is dit de tegenhanger van de iphone van nokia? Allemaal van die gimmick apps voor te vinden enzo.

Probleem is dat het een nieuw besturingssysteem is. Je hebt dus volgens mij nog niet zoveel mogelijkheden kwa software tov besturingssystemen die al wat langer op de markt zijn. Toen ik voor de N900 en HD2 aan het kijken was, was er nog geen fatsoendelijke navigatie voor de telefoon en er is nog niet veel feedback over te vinden. Daarom maar niet voor de N900 gekozen.

Inmiddels hoef je daar niet meer mee te zitten, er is genoeg software voor de N900 via de ovi store te verkrijgen. Ovi maps bijvoorbeeld, is zelfs gratis.

Inmiddels hoef je daar niet meer mee te zitten, er is genoeg software voor de N900 via de ovi store te verkrijgen. Ovi maps bijvoorbeeld, is zelfs gratis.

Weet ik wel, maar met navigatie systeem bedoel ik ook een fatsoendelijk. Heb eerst ook nokia maps gebruikt maar dat vond ik echt 10 x niks. Geef mij dan maar Sygic / TomTom :7

Weet ik wel, maar met navigatie systeem bedoel ik ook een fatsoendelijk. Heb eerst ook nokia maps gebruikt maar dat vond ik echt 10 x niks. Geef mij dan maar Sygic / TomTom :7
Ik werk zal jaren met Tomtom op m'n HTC, werkt inderdaad prima. Maar ik neem aan dat je nog nooit Ovi maps 3.03 hebt geprobeerd? Is echt een volwaardig nav programma.

Ik vind het wel onnoemelijk onhandig werken. Heb zowel Sygic als Ovi op mn E52 en pak toch nog altijd Sygic, ook al loopt ie om de haverklap vast

Status
Not open for further replies.