This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
Donderdag word de telefoon opgestuurd door Maykel, dus heb hem als alles mee zit vrijdag, en anders zaterdag. Zaterdag effe kijken of ik het gemaakt krijg.

Kun je dat trouwens wel doen als er geen simkaart in zit ? Want het is toch gewoon een soort pda, dus kan toch in feite alles gebruiken van dat ding behalve bellen/sms enzo ? Want heb zelf een vodafone simkaart dus moet eerst geunlockt worden.

Gewoon je htc rooten via tweakers.net en der een snellere 1.5rom op zetten.
Ik kan je garanderen dat de 1.5custom roms sneller zijn dan je stock rom.

Als het je niet bevalt kan je gewoon je telefoon terug flashen via de htc site.

Backup draaien van je contacten/documenten/smsjes/instellingen/etc. Zijn genoeg apps voor in de store

k ga zomenteen ff kijken voor nieuwe phone.....

nog aanraders? of zal ik gewoon voor de iphone gaan? wil max 30-35 kwijt zijn per maand :O

Voor/Nadelen daarvan? Niet dat je al je contacten op eens kwijt bent ofzo?

Als het goed is heb je jouw contactpersonen gesynct met je Gmail .
Of precies wat Nicolas zegt; gewoon even een backup maken van al je gegevens.

Voordelen: (copy paste)
* Je kan in principe een voorwaardige Linux distributie installeren
* Je kan alles aanpassen aan je telefoon
* Je kan bepaalde applicaties gebruiken die root toegang nodig hebben zoals:
- Wifi Tether/aNetShate - een programma waarmee je van je telefoon een wifi accesspoint maakt, zo kan je met bijv. je laptop op internet
- Apps2sd - Sla al je applicaties die je via de market installeert op je SD kaart

Ik draai nu btw VillainRom5.5 (Android 2.1) en deze draait stabiel op men hero

heeft er al iemand de HTC desire dan? Ik denk dat ik die maar ga halen, alleen niet voorradig bij tmobile op dit moment en die is toch wel het voordeligst als ik hem bij hun verleng. Zo'n standaard web n walk abbotje is voldoende voor wat inet praktijken? Of moet ik die van 15 euro hebben.

Had voor mezelf ook besloten maandag de Desire te halen. Gisteren bericht van de nieuwe Samsung. Twijfels, ik heb al 2x eerder een Samsung gehad en ben er niet over te spreken. Releasedate wss ook pas juni dus..

ik heb uiteraard ook naar de samsung gekeken.. specs zijn goed.. mooi scherm.. standaard icoontjes butugly imho.. plus dat ik begrepen heb dat alle android telefoons die samsung tot nu toe gemaakt heeft weinig update's na release meer hebben gekregen om bugs er uit te halen..

Samsung, Brrr!

Lekker die Desire halen. hier in het huishouden heeft (bijna) iedereen een HTC, met allerhande besturingssystemen en het werkt allemaal nog steeds perfect. zou echt nóóít een samsung nemen.

Hier ook nog steeds de HTC Hero. Heb nog nooit zo'n degelijke telefoon gehad volgens mij. En ben er nog steeds blij mee :W

heb net iphone opgehaald..... helaas krijg ik mn films er niet op

moet iemand een htc touch hd kopen?
6 maandjes gebruikt... geen krassen

Status
Not open for further replies.