This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
Ik kan live messenger niet rechtstreeks vinden, nu maar nimbuz gebruikt, kijken of het gaat werken. Ik heb nu sinds en week de nokia n97 mini, ik had er eigenlijk wel wat meer van verwacht, zo loopt hij geregeld vast, is batterij binnen een dag op en zijn er tot nu toe vrij weinig mogelijkheden.

Maar misschien zijn de Nokia applicaties nog de grootste tegenvaller, al zie je wat je allemaal met de Iphone kan!

ik ben juist tevreden met de N97 mini, is in 2 weken tijd nog niet vatgelopen. ook doe ik 4 dagen met de accu.

De acuu van Mugen is nu tekoop voor n900 zie ik.
En nu ook al uitverkocht.
Ik denk overigens dat hem toch maar niet koop.
Je n900 komt er al quasimodo uit zien:+

Extended-size Hi-Capacity 2400mAh Battery for Nokia N900 Smartphone.
Normal Price: $96.95 NOW SPECIALPRE-ORDER PRICE: $87.95 !!!

Iemand een HTC Hero kopen?
pm voor verdere info

Een aantal dagen geleden maar toch men phone geroot (aangezien ik het niet uithield met wachten op de update "die er niet meer komt")
Gelijk een 2.1rom erop gezet en 't werkt als een tiet! op een aantal punten na, maja dat heb je nu eenmaal met custom rom's

M'n Hero wordt met de dag langzamer lijkt wel, ook het toetsen van letters heeft soms een zwaar irritante vertraging.
Iemand hier ervaring mee? Oplossing?

Heb overigens geen taskkiller, iemand een aanrader?

Tja, de desire is nu al overal te koop. Heeft alleen geen noise cancellation, maar wel weer hard-buttons.

Status
Not open for further replies.