Ik zou het blackberry verhaal uit d'r hoofd pratenZo lang ze geen zakelijke gebruiker is kan ze veel beter een nokia, samsung of android toestel kopen.
Jawel, wel omzetten, Ze heeft nu namelijk een gewoon Bel en sms abbo icm eindeloos online. Dus dat eindeloos online moet een BB abbo worden.
zeker voor de bold, blackberry is gewoon super chil als je maten (in haar geval vriendinnen) ook een BB hebben... De curve gaat tegenvallen, de bold is aanzienlijk beter!
edit: en het "gewone" internet moet je overzetten naar bb-internet.
vind de toetsen van een bold toch net wat fijner, al helemaal als je ze vergelijkt met die van een curve 8900. En daarnaast heb je bij de bold een hoesje, vind ik persoonlijk heel relaxt, hoef je het toestel niet steeds te ontgrendelen oid...
Hi / KPN is de laatste tijd lekker bezig, er is ook een heel topic over op Tweakers.net. Soms worden er belachelijk hoge rekeningen de deur uitgestuurd, en sommige mensen betalen 'm ook nog 8P
Straks mijn e75 ophalen, als het goed is gratis gerepareerd. Ben benieuwd.
Werkt prima weer.
Ze hebben ook een update gedaan ofzo, nu heb ik bij elk icoon in mijn menu een half groen/wit rondje staan, wat houd dat in ?
Kan het boekje zo niet vinden
Is dat niet zo dat die applicatie in gebruik is?