This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
Ik zou het blackberry verhaal uit d'r hoofd praten Zo lang ze geen zakelijke gebruiker is kan ze veel beter een nokia, samsung of android toestel kopen.

Tja, als je halve vriendengroep een BB heeft dan is dat pingen opzich wel interessant...

Jawel, wel omzetten, Ze heeft nu namelijk een gewoon Bel en sms abbo icm eindeloos online. Dus dat eindeloos online moet een BB abbo worden.

oh my bad, had ik er niet uit begrepen

zeker voor de bold, blackberry is gewoon super chil als je maten (in haar geval vriendinnen) ook een BB hebben... De curve gaat tegenvallen, de bold is aanzienlijk beter!

edit: en het "gewone" internet moet je overzetten naar bb-internet.

zeker voor de bold, blackberry is gewoon super chil als je maten (in haar geval vriendinnen) ook een BB hebben... De curve gaat tegenvallen, de bold is aanzienlijk beter!

edit: en het "gewone" internet moet je overzetten naar bb-internet.

De curve gaat je tegenvallen? Het grootste verschil tussen de nieuwe bold en de curve is dat er 3g opzit en het 5.0 OS. De trackpad van de 9700 werkt heel goed in tegenstelling tot de 8520. Als je vriendin geen zakelijke gebruiker is kan ze net zo goed de curve nemen want de toegevoegde waarde van de 9700 gaat dan toch niet echt voor der op en het scheelt dan simpelweg knaken . En idd je abo van eindloos online bundel even omzetten naar BB eindeloos online, deze heb je idd nodig om je emails live via de bis server te kunnen ontvangen.

vind de toetsen van een bold toch net wat fijner, al helemaal als je ze vergelijkt met die van een curve 8900. En daarnaast heb je bij de bold een hoesje, vind ik persoonlijk heel relaxt, hoef je het toestel niet steeds te ontgrendelen oid...

vind de toetsen van een bold toch net wat fijner, al helemaal als je ze vergelijkt met die van een curve 8900. En daarnaast heb je bij de bold een hoesje, vind ik persoonlijk heel relaxt, hoef je het toestel niet steeds te ontgrendelen oid...

zit bij de curve 8900 ook

ja klopt, maar die toetsen daarvan zijn echt vet klein, blijf de bold 9000 het fijnst vinden, het formaat van een 9700 is wel een stuk beter

Dat heb ik weer.. Jarenlang een simonly abo gehad bij KPN.. Laatst maar eens gebeld of ik dan ook niet eens een nieuwe telefoon kon krijgen, terwijl andere om de (max) 2 jaar een nieuw toestel krijgen. Dat was natuurlijk geen probleem. Abonnement bleef hetzelfde, met als aanvulling Eindeloos Online en een N97 mini. Afgelopen anderhalve maand vrolijk gebruik gemaakt van internet. Kreeg ik afgelopen maand een rekening van €590,- waarvan €550 aan internet kosten. Gebeld erover en er zou een klachten formulier worden opgemaakt. Maar ik moest wel ff de rekening aftikken, ik zou nadat de klacht was afgehandeld een credit nota krijgen. Natuurlijk niet mee akkoord gegaan maar volgens mevrouw vd klantenservice kon dat niet anders. Doorverbonden met betalingsadministratie. Die wist me dan wel te vertellen dat het nu 'in de hold' stond. Krijg ik dit weekend een nieuwe rekening binnen. €880,-.. Weer €840 internetkosten. Terwijl er bij mijn bestelling en factuur beide Eindeloos Online staat. Morgen maar weer eens bellen hoe het zit dan..

Hi / KPN is de laatste tijd lekker bezig, er is ook een heel topic over op Tweakers.net. Soms worden er belachelijk hoge rekeningen de deur uitgestuurd, en sommige mensen betalen 'm ook nog 8P

Ik heb toevallig vrijdag nog gecheckt, maar ik heb er nog geen last van gehad.

Alleen in oktober hadden ze 2 rekeningen in 1 gemaakt, maar die werd de maand daarop verrekend

Heb ze net aan de lijn gehad en ze gaan het oplossen hebben ze me toegezegd.. Dus ik ben benieuwd..

Ook van dat verrekenen is allemaal heel leuk.. maar als dat om bedragen richting de 1000 euro gaat.. Dat heb ik op mijn lopende rekening niet altijd aanwezig..

Ik heb dat ook al eens gehad met KPN/HI. Hadden ze mijn eindeloos sms niet meegenomen met verlengen, rekening van 320 euro. Ik die terug laten storten door de bank maar krijg je herrineringen en uit eindelijk ben ik half afgesloten geweest. Je moet dus eerst wel betalen en dan hun kijken of de klacht gegrond is. Was ik ook nog mijn contract kwijt van de verlening maar met behulp van T for telecom deze weer opgevraagd. Ik heb uiteindelijk nog teveel terug gekregen ook waardoor ik maar 20 euro abbo kosten heb betaald die maand ipv de gebruikelijke 55. Ik had laatst ook 2 belachelijk hoge rekeningen, weer na verlengen. Die ga ik ook maar even nakijken als ik dit zo lees.

Oud nieuws wel ma helaas is Android 2.1 alweer uitgesteld.
Eind april komt tie voor de Hero.

Denk dat ik dan alweer een andere phone heb. De Desire of Legend

Werkt prima weer.

Ze hebben ook een update gedaan ofzo, nu heb ik bij elk icoon in mijn menu een half groen/wit rondje staan, wat houd dat in ?

Kan het boekje zo niet vinden

dat betekent dat het programma op de achtergrond loopt. druk eens op Opties > Afsluiten in zo'n scherm en kijk dan weer in menu, dan is 't weg.

Ja heb ik ook op m'n e71, hiervoor had ik dat niet. Kan je niet ergens instellen dat als je op de rode ophang knop drukt, dat het programma dan ook echt afsluit? Vind het soms wel irritant dat je alles apart moet afsluiten.

Status
Not open for further replies.