This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
Ik snap er ook totaal de lol niet van... Zie weleens van die kereltjes rondlopen met hun muziek keihard aan, vind het altijd wel een triest gezicht :z

Ik had een keer mn oordopjes niet goed ingeplugd @ telefoon, in de trein, kwam ik pas na 20min achter
Iedereen kon meegenieten..

Mijn e75 ook weg gebracht van de week, chroom randje was los/weg (e75 kwaal) en een aantal toetsen reageerden niet lekker.

Laatst ook update gedaan maar dat bevalt ook niet, zoeken op naam in de contacten lijst werkte niet meer...

Mijn e75 word vrijdag gefixt, totaal nieuwe behuizing erop. Valt na lang martelen on de garantie, dus dan is die weer zo goed als nieuw.
En gelijk verkopen, wat een ruk ding is het.
N900 krijgt wel steeds meer mijn intresse

Mmm das mooi.

Ik vind het verder een prima telefoon trouwens, over 6 maanden ofzo mag ik weer voor een ander winkelen, ik hou het wel uit.

Heb het al besteld! Thanks voor de tip Xander . Even gegoogled op charging connector Nokia e71. En kwam op de site waar deze foto op stond dus. Dingetje kost 80 cent , 4 euro verzendkosten. Totaal 5 euris kwijt. Hoop dat het werkt!

Mooi, als je nog hulp nodig hebt met plaatsen laat maar horen.

Mijn e75 word vrijdag gefixt, totaal nieuwe behuizing erop. Valt na lang martelen on de garantie, dus dan is die weer zo goed als nieuw.
En gelijk verkopen, wat een ruk ding is het.
N900 krijgt wel steeds meer mijn intresse

Je krijgt er geen spijt van als je een N900 koopt! Heeeeeerlijk ding :W

Mocht een N900 bezitter problemen hebben met Exchange 2003 synchroniseren let me know.. Is te fixen!

Last edited:
Zwarte behuizing besteld voor mn E52, standaard is zo'n kotskleur en hij is al goed gaar.

[ir]http://www.partneringco.com/satellitehk/product/nokia/CN%20E52/CN%20E52BK/700x580%20CN%20E52BK%20S%20A.jpg[/ir]

Hongkong ding, ben benieuwd naar de kwaliteit.

hier sinds van het weekend ook een n900. wat n ding!

Met abo? of de volle mep betaald?
Waar heb je hem gehaald?

Voor de n900 mensen; al veel uit de ovi store geplukt? Of halen jullie de 'apps' ergens anders vandaan?

Suggesties voor goeie 'apps'?

Last edited:
Nee er is behoorlijk wat te vinden in de Ovi en Meamo Repository. Ik heb al wat apps gedownload, bijvoorbeeld Remote Desktop en VNC Viewer, en nog wat dingetjes

Sjoerd en andere BB kenners..

Kan ik ook navigeren op m'n BB bold 9700?

Bij kaarten staat wel in het menu: GPS zoeken. Binnen heeft ie sowieso geen ontvangst, buiten nog niet geprobeerd..

Iemand die mij van advies kan voorzien?

Sjoerd en andere BB kenners..

Kan ik ook navigeren op m'n BB bold 9700?

Bij kaarten staat wel in het menu: GPS zoeken. Binnen heeft ie sowieso geen ontvangst, buiten nog niet geprobeerd..

Iemand die mij van advies kan voorzien?
Met en BIS abbo schijnt dat 'kaarten' te werken, gps aanzetten staat bij: Menu > Opties > Geavanceerde opties > GPS.

Sinds een paar dagen de HTC HD2 binnen,
perfect ding op 1 heel groot nadeel de accu red het net een dag als je op een dag wat zit te kloten zoals msn of internet.

erg veel apps te downloaden en sommige ook gratis, voor de rest een leuk dingetje maar erg ingewikkeld, ben er nog steeds niet achter hoe ik een mp3 als beltoon instel ghehe
en het touchscreen is erg wennen voor mij

ben meer benieuwd naar de desire.
legend is een mooi ding, maar intern niet zo héél spannend..

kwam hij nou met android 2.1?

De accu is iig al stukken beter dan die van de Tytn2, die was echt binnen 1 dag leeg. Met deze doe ik sowieso minimaal 2 dagen.

Met abo? of de volle mep betaald?
Waar heb je hem gehaald?

Voor de n900 mensen; al veel uit de ovi store geplukt? Of halen jullie de 'apps' ergens anders vandaan?

Suggesties voor goeie 'apps'?

met abbo me moeder had een abbo nodig en ik heb er 1 besteld met een n900.
ik de n900 en me ma t abbo

ik heb m van pdashop.nl vandaan. eerst bij femmefone maar daar was ie niet meer op voorraad.
dus die gecanceld en toen pda ff gebelt. die hebben een aanbieding met telfort ofzo.
krijg je de n900 er gratis bij.

ik heb nog weinig uit ovi gehaalt. wel aan me bootvideo aangepast ed. zijn erg leuke dinge me te doen!

Status
Not open for further replies.