Ik snap er ook totaal de lol niet van... Zie weleens van die kereltjes rondlopen met hun muziek keihard aan, vind het altijd wel een triest gezicht :z
mijn nokia e75, welgetelt na 5 maanden alweer verot
laatste nokia ik gekocht heb.. 2e kapot in een jaar tijd (N95 8GB & E75 QWERTY), alle 2 software problemen
Liep de hele tijd vast, ging ie uit.. toen gelijk weer aan. en toen weer vast lopen, aan uit aan uit etc.. af en toe ook de melding, Zelf test mislukt, neem contact op met de wederverkoper..
gelukkig nog via m`n PC me contacten + sms eruit kunnen rippen! :W maar wat een kutphones vind ik dat zeg hey :X
Heb het al besteld! Thanks voor de tip Xander. Even gegoogled op charging connector Nokia e71. En kwam op de site waar deze foto op stond dus. Dingetje kost 80 cent , 4 euro verzendkosten. Totaal 5 euris kwijt. Hoop dat het werkt!
Mijn e75 word vrijdag gefixt, totaal nieuwe behuizing erop. Valt na lang martelen on de garantie, dus dan is die weer zo goed als nieuw.
En gelijk verkopen, wat een ruk ding is het.
N900 krijgt wel steeds meer mijn intresse
hier sinds van het weekend ook een n900. wat n ding!
Met en BIS abbo schijnt dat 'kaarten' te werken, gps aanzetten staat bij: Menu > Opties > Geavanceerde opties > GPS.Sjoerd en andere BB kenners..
Kan ik ook navigeren op m'n BB bold 9700?
Bij kaarten staat wel in het menu: GPS zoeken. Binnen heeft ie sowieso geen ontvangst, buiten nog niet geprobeerd..
Iemand die mij van advies kan voorzien?
Sinds een paar dagen de HTC HD2 binnen,
perfect ding op 1 heel groot nadeel de accu red het net een dag als je op een dag wat zit te kloten zoals msn of internet.
erg veel apps te downloaden en sommige ook gratis, voor de rest een leuk dingetje maar erg ingewikkeld, ben er nog steeds niet achter hoe ik een mp3 als beltoon instel ghehe
en het touchscreen is erg wennen voor mij
Met abo? of de volle mep betaald?
Waar heb je hem gehaald?
Voor de n900 mensen; al veel uit de ovi store geplukt? Of halen jullie de 'apps' ergens anders vandaan?
Suggesties voor goeie 'apps'?