This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
Vraagje:

Ik heb een iPhone waarmee je zoals iedereen wel weet je kan Pingen.
Een vriend van mij heeft een Samsung Omnia 900i.
Kan je hier iets voor downloaden dat we kunnen Pingen? Want ik las namelijk dat met de nieuwe Omnia er standaard de software op staat.

HD2 bevalt goed 8)

HTC.com al gechecked voor evt updates? ik heb een paar dagen terug de ROM update gedaan, dingen zoals het smsen werken nu wat soepeler.. eigenlijk hetzelfde als met de sms hotfix die er ook bij staat dus die zal wel verwerkt zijn in de update.

Ik heb zojuist de Noikia N900 gekocht op de Nokia website. Hun zijn veruit de enige die beloven dat ik het toestel binnen 5 dagen in huis heb, bij alle andere webshops moet ik een maand wachten. Wel beetje smerig van Nokia overigens

Maar denk wel dat het toestel bij me past, Mail for Exchange, Firefox gebaseerde browser, 800 pixels breedte resolutie, Meamo (Linux)! Alleen accuduur vind ik ook een nadeel, maar heb gelezen dat je met het fine tunen van je telefoon kan zorgen dat hij 3/4 dagen mee gaat. (minder laten synchroniseren, bleutooth uit, Wlan uit, etc).

Ik combineer mijn toestel met een sim-only 570 minuten abonnement van HI en internet Extra snel!

pingen is van blackberry, word dus niks op iphone en/of omnia

groetjes,

Hier dus ook Vodafone.. normaal 20/25 euro en de afgelopen 2 maanden opeens rekeningen van 70 euro, terwijl ik dus niet meer bel of sms dan normaal.

Vet!
Ben benieuwd wat je er van vind
Ik moet nog 2 maandjes

M'n belgische abonnement kost al 200+ per maand.

Krijg jij 4x per jaar een nieuw toestel ofzo?

Geen idee wat je zegt eigenlijk

Krijg jij 4x per jaar een nieuw toestel ofzo?

Dat is nog het mooie...in belgie krijg je geen gratis toestel bij je abo. Je moet de telefoon altijd als los toestel kopen en dan abo erbij! Ik heb al 10 jaar hetzelfde nummer btw...dus reken maar uit hoeveel toestellen ik in NL gekregen zou hebben.

Uiteraard belde ik vroeger niet zo veel, maargoed....was alsnog minimaal 50e per maand.

Status
Not open for further replies.