Mol
Moraalridder
Dat vroeg ik me dus ook af.Sibo said:Wat is hier niet netje's aan dan?
frees/draai werk is gewoon mooi gedaan
Dat vroeg ik me dus ook af.Sibo said:Wat is hier niet netje's aan dan?
frees/draai werk is gewoon mooi gedaan
Facilly said:
Klappen ze anders tegen je carters aan dan?Facilly said:Is dit goed? Zoja, wat verbeter je ermee?
Dat de membraan kleppen verder open kunnen oid?
Facilly said:hij heeft er een stage 6 membraan in met een minarelli kort spruitstuk naar achter. Zonder wig.
Sibo said:Wat is hier niet netje's aan dan?
frees/draai werk is gewoon mooi gedaan , alleen al probeer je dan je membraan te richten, doe dan ook wat aan die hemd.......
Zoveel over de carter wil ik ook liever niet kwijt aangezien het voor mij ook nog vrij nieuw is en de vraag is of het werkt...Facilly said:Maar hoe kijk jij dan tegen je nieuwe carterdruk aan
In je special werd er nietzoveel over het carter vermeld naar mijn weten, dus vandaar..
BartR. said:Volgens mij is de gedachte achter dit carter, dat het positief uit kan pakken wanneer je het mengsel richting de spoelers richt.
@ Facilly: Hij wil gewoon weer een normale carterdruk creeeren, door met een ophoogplaat te gaan rijden.
Leuk idee iig, ik ben ongeveer het zelfde op piaggo aan het doen, alleen dan met een groter membraan.
bij de carters van crossmotoren heb ik dit ook al gezien , en dit had en zeker en vast geen negatief effectRaceroxie said:Ik weet dat er veel negatieve reacties zullen komen ivm het polijsten maar ik wil gewoon testen hoe of dit werkt.
Verder is dit me eerste carter die ik heb aangepast en weet ik zelf ook dat het niet perfect is getuned, maar ik heb ook zelf maar wat geprobeerd.
Wat vinden jullie van de tuning, voor zover dat een beetje te zien is, ik heb gewoon de spoelers op maat gemaakt en een klein glijbaantje gemaakt.
Ik twijfel nog een beetje eigenlijk.Aerox-Evo70 said:smeergaatje laat je zo ?