Raceroxie said:Ik twijfel nog een beetje eigenlijk.
Het lijkt mij namelijk erg lastig om het gaatje precies op het goede punt uit te laten komen.
melf #50 said:is gewoon dikke BS om dat smeergaatje dicht te maken...
melf #50 said:omdat ik gewoon vind geen invloed heeft , heb het vaker gedaan ,maar veelal ook niet gedaan , denk dat je zelfs op een testbank geen verschil ziet daardoor , en komt bij dat het imo absoluut niet in de weg zit voor de spoeling of hinderlijk is...
wat ik je ook kan vertellen is dat als je er 1 keer mee gereden hebt is dat je helemaal niks meer ziet van het polijsten...
imo moet het gewoon glad zijn in de vorm van dat er geen obstakels of echt hinderlijke gietfouten , krassen oid in zitten
JasperdB said:als je je carter polijst kan je wel perfect de on-effenheden zien :!
Tja smeergaatje laat ik denk ik ook wel zo.melf #50 said:omdat ik gewoon vind geen invloed heeft , heb het vaker gedaan ,maar veelal ook niet gedaan , denk dat je zelfs op een testbank geen verschil ziet daardoor , en komt bij dat het imo absoluut niet in de weg zit voor de spoeling of hinderlijk is...
wat ik je ook kan vertellen is dat als je er 1 keer mee gereden hebt is dat je helemaal niks meer ziet van het polijsten...
imo moet het gewoon glad zijn in de vorm van dat er geen obstakels of echt hinderlijke gietfouten , krassen oid in zitten
dat zou zomaar kunnen ja.melf #50 said:en dan ? denk je dat anders de lagers te weinig smering krijgt ?
Raceroxie said:Tja smeergaatje laat ik denk ik ook wel zo.
Bij me vorige carter, getuned door XSH, was deze ook nog open.
Dat gepolijste zal idd dof gaan worden door het mengsel, maar het zal wel zo glad blijven en daar gaat het mij om. Dat het mooi glimt boeit me echt niet.
melf #50 said:is gewoon dikke BS om dat smeergaatje dicht te maken...
ruud. said:dan spelen er factoren als ruimte mee bij de ontwikkeling van zoon blok. Ik denk dat er wel pk's in cartertuning te vinden zijn
dat polijsten of poetsen tot alles 100% gelijk is schiet je denk ik relatief weinig mee op als je kijk hoeveel lelijke opstakels zich nog in de inlaat bevinden..
ruud. said:inlaat = alles tussen carberateur en cilinder..