This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Carter tuning

Status
Not open for further replies.


volgens mij is het gewoon om werveling te creeren om zo nog meer mengsel in carter te krijgen, precies alsof je schoepen op je krukas zou zetten denk ik
 
jaaerox said:
Waarom eigenlijk dat hele stuk opgevuld met defcon? (bij je glijbaan)


omdat ik eht eerst niet zo super had gemaakt ik had wel een soort van glijbaan erinmaar nog niet zo alstie nu is en ik was bang dat als ik er nog meer zou afdremelen dat ik dan meshcien doort blok heenging daarom dit is mijn eerste keer dak zoiets doe dus
 
uhm , waarom zou je er defcon in gebruiken :? en vooral zoveel ?

nog sterker , de hele defcon zooi is niet eens nodig , hetzelfde kun je doen zonder defcon...
 
melf #50 said:
uhm , waarom zou je er defcon in gebruiken :? en vooral zoveel ?

nog sterker , de hele defcon zooi is niet eens nodig , hetzelfde kun je doen zonder defcon...
hij geeft toch zelf aan dat het er niet goed uitzag/niet goed gedaan was door zichzelf

om het terug strak te krijgen heeft hij er defcon in gedaan omdat het volgens zijn mening dan beter resultaat levert dan het minder goede werk dat eronder zit.

dat is iig wat ik eruit versta...
 

idd das goed eerst 3br had hem getuned waar ik zeer tevreden over was maar ik zo eigenwijs als wat moest er toch weer aan kloten nou dit als resultaat:L
 
melf #50 said:
ik zou dan liever een ander carter pakken , al dat geklaai met die zooi ?

Wel grappig, iedereen vind het carter van die Fransman, Drug (ofzo) helemaal vet!!

Terwijl hij alleen maar defqon of andere materie gebruikt en veel ook. En dat van Beta Maniac is niet goed...
 
Ik vind dat carter van die fransman dus echt 3x niks, zo veel defcon en troep om alles dicht te maken. Het is gewoon echt niet netjes gedaan
 
jaaerox said:
Ik vind dat carter van die fransman dus echt 3x niks, zo veel defcon en troep om alles dicht te maken. Het is gewoon echt niet netjes gedaan

haha ja je kan beter alles laten doen en dan gewoon aan het gas draaien |( :L

ik ben iig benieuwd hoe dat carter van die drug gaat rijden.
 
Last edited:
Achja doe gewoon waar je zelf vertrouwen in hebt en test het zelf uit ipv hier de mening van enkele "experten" te aanhoren.
Want iedereen heeft wel z'n eigen theorie over wat wel en niet goed is......

Want wat zei een wijze man hier eens:

Eén goede meting is meer waard dan de mening van 1000 experten.
 
maarja, iedereen zit wel zo te zeiken over defcon enzo, maar imo is het gewoon prima spul, en zeker een vereiste om je carter 'goed' te tunen.
 
Aerox-Evo70 said:
maarja, iedereen zit wel zo te zeiken over defcon enzo, maar imo is het gewoon prima spul, en zeker een vereiste om je carter 'goed' te tunen.


het is zeker geen vereiste....

je kunt prima zonder en dan alsnog je carter goed klaarmaken..
 
Mss idee om defcon uit de beschouwingen te laten en gewoon over CARTERTUNING verdergaan, al dan niet met defcon. Mocht het idee/theorietje defcon vereisen, dan discussieren we dan wel over de toepasbaarheid en alternatieven.
 
melf #50 said:
het is zeker geen vereiste....

je kunt prima zonder en dan alsnog je carter goed klaarmaken..


het is idd geen vereiste maar in mijn geval vond ik het wel noodzakelijk omdat ik het gewoon echt verkloot had en met defcon toch nog goed heb gekregen en voordrest zal het niet veel schelen of je het nou met defcon doet of zonder das teminste mijn mening hierover
 
Last edited:
Fotootjes van mijn cartertjes...
zeg maar wat jullie ervan vinden, k kan nu even de foto's niet vinden van het blok uitelkaar maar zal eff zoeken...

let niet op de zogenaamde 'oneffenheden' want die zijn er niet maar lijken er wel te zijn...k heb gewoon alles grof gelaten...
dus al het kritiek is welkom...
(voor de defqon-haters onderons 8P , al het opgevulde wat je ziet is doordat ik door de carter heen ben gegaan met bewerken...)





 
Last edited:
Status
Not open for further replies.