Carter tuning

Status
Not open for further replies.
Spasta said:
hehe ok dan niet (dat is nou typisch iets waar iedereen iets anders over zegt :x)

maareuh, is wel beetje bruikbaar cartertje ofniet? (is m'n eerste ding waar ik in frees :L )

Hier merk je niks van...

Bart@Sp said:
in een pia cartertje kan je al een heel mooi "glijbaantje" frezen zonder er doorheen te gaan ;) gewoon een kwestie van opletten en weten wat je doet

bij minarelli moet je veel meer moeite doen om erdoor heen te gaan dan piaggio hoor....

nouw k heb zelf ook beetje lopen hakken en zagen...
en k ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie ervan vinden, het is nog niet helemaal klaar en afgewerkt maar het komt al in de buurt...
al het kritiek is welkom... :)

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

bij de laatste foto's is het niet de rand van die cilinder, maar staat de cilinder er ietsje vanaf daarom lijkt er een drempeltje te zijn... ;)

Ronnie said:
gewoon met de dremel gedaan of met een freesje?

met de dremel met een hard-metaal freesje, schuurrolletje en een fijne vijl... :)

zijn er nog mensen met kritiek? voordat k verder ga met afwerken... ;)

CiRox said:
met de dremel met een hard-metaal freesje, schuurrolletje en een fijne vijl... :)

zijn er nog mensen met kritiek? voordat k verder ga met afwerken... ;)

Ik zou dat "niet-door-geboorde-oil-kanaaltje" weg frezen, zodat het vlak komt te liggen. Eventuele overgehouden "kuiltje" zou ik dan opvullen zodat het vlak is.

Last edited:
Big B NRG said:
Ik zou dat "niet-door-geboorde-oil-kanaaltje" weg frezen, zodat het vlak komt te liggen. Eventuele overgehouden "kuiltje" zou ik dan opvullen zodat het vlak is.

Juist niet doen, dat komt de spoeling niet ten goede.
Ik had het van te voren al opgevuld, maar je kunt het nu uiteraard ook nog doen, maar cker niet te "plat" maken...

ik had een vraagje heeft iemand misschien een paar foto's van een blok dat getuned is op een mk pr 2? mina horz.. ik wil hem graag vergelijken met de mijne...
greetz niels

Aerox-Evo70 said:
daar hebben wij (ik) gewoonweg nog geen tijd/geld voor gehad.
de kennis hebben we al ;)

Ik geloof je, doelde ook meer op dat we het ook zo moesten doen. Denk ook dat wij meer dan genoeg kennis hebben :)

Status
Not open for further replies.
Back