Aerox-Evo70
No Title
ik zou in het spoelgat tegen je krukaslagerring ook nog wat opvullen, waar je smeergaatje komt dus
Ruben said:Er stond geen tekst bij, maar ik kan nog wel snappen waarom ze het eventueel dicht bij de spoelers doen. Maar zeg maar 'achterin' tegen de kant van de achterband komt nauwelijks mengsel & er is sowieso weinig druk vanaf daar... De meeste druk zit toch echt bij de spoelers.
jaaerox said:Waarom eigenlijk dat hele stuk opgevuld met defcon? (bij je glijbaan)
hij geeft toch zelf aan dat het er niet goed uitzag/niet goed gedaan was door zichzelfmelf #50 said:uhm , waarom zou je er defcon in gebruiken :? en vooral zoveel ?
nog sterker , de hele defcon zooi is niet eens nodig , hetzelfde kun je doen zonder defcon...
Spasta said:hij geeft toch zelf aan dat het er niet goed uitzag/niet goed gedaan was door zichzelf
om het terug strak te krijgen heeft hij er defcon in gedaan omdat het volgens zijn mening dan beter resultaat levert dan het minder goede werk dat eronder zit.
dat is iig wat ik eruit versta...
melf #50 said:ik zou dan liever een ander carter pakken , al dat geklaai met die zooi ?
jaaerox said:Ik vind dat carter van die fransman dus echt 3x niks, zo veel defcon en troep om alles dicht te maken. Het is gewoon echt niet netjes gedaan
Aerox-Evo70 said:maarja, iedereen zit wel zo te zeiken over defcon enzo, maar imo is het gewoon prima spul, en zeker een vereiste om je carter 'goed' te tunen.
melf #50 said:het is zeker geen vereiste....
je kunt prima zonder en dan alsnog je carter goed klaarmaken..
ik zeg toch in mijn ogen / in my opinionmelf #50 said:het is zeker geen vereiste....
je kunt prima zonder en dan alsnog je carter goed klaarmaken..