Lagergaten die krom trekken, dus dat moet al opgelast worden denk ik.
Mijn membraan is breder dan dat in de carters past + wand
dus dat zou ook al een rommeltje worden. Ook heb ik een 85 mm drijfstang, en maak nu dus mijn carters gewoon direct 5 mm langer, wat weer gerommel met platen enzo (toleranties) scheelt. Ik hheb nog een piaggio blokliggen waar wel zoiets op gaat gebeuren, maar ik moet nog ff goed uitdenken hoe dat t beste kan, dit is ook al makkelijker omdat dit al gericht staat. De las Heb ik aangedacht, maar 40 cm aan lassen moet gewoon sterk zat zijn, spanningen en bros worden ben ik eerder bang voor, maar me lasser krijgt dat wel goed.
Pikeheat, zoals op eerdere foto's te zien is het carter minarelli kort, dit is kut (eigenlijk alleen om de carburateur en vertanding GLIJlagering), maar mijn brommertje komt anders niet meer in de standaart klasse terecht. En t carburateur + vertanding probleem is is valt op te lossen / opgelost.