carter tuning

Status
Not open for further replies.

slidervsstunt

MinaRally
hi,

Ik heb hier een kameraad zitten en we hebben een meningsverschil over cartertuning op een sonic.

Hij zeg namelijk dat je carter gezandstraalt moet worden om een betere flow te verkrijgen...

Ik zeg dat het het beste is om je carters te tunen en dan te polijisten...

hij zegt dat dan het mengsel gaat scheiden doordat je gaat polijsten ik zou toch bij alles zweren dat het tunen en dan het polijsten tot het beste resultaat resulteerd ?

graag antwoord

mvg marco
 
Advertisement - register to remove this

gelieve de search te gebruiken...

Is al meerdere malen voor gekomen, kijk ook naar de sticky enkele toppic's hierboven.
 
Als het oppervlak nog een beetje ruw is, gaat er olie aan hechten. Met polijsten krijg je het nooit zo glad als dat het dunne olielaagje is. Dus niet polijsten, gewoon lekker zo laten. Gebruik idd de volgende keer de search want dit is al erg vaak gezegd.
 
sorry maar het gaat dus duidelijk om een meningsverschil en ik wil de searcgh niet gebruiken omdat ik het nu zwart op wit heb dat ik (volgens mij gelijk heb(
 
Het carter mag onderin niet glad zijn, daar komt het olielaagje op idd. Je kan wel het gedeelte wat naar de boostpoorten gaat polijsten voor de flow. Carter tuning is eigenlijk om je carter inhoud groter te maken. Bij mina bijv. is de carter inhoud 50cc. Zet je er een brute cilinder op moet die inhoud groter worden. Maargoed, het carter van binnen polijsten is NIET de bedoeling.
 
De carter inhoud groter maken...

Jaja , dat klint wel weer wijs moet ik zeggen
De carterinhoud is ook nog eens 50cc?

Waar haal je die wijsheid vandaan ? :|
 
Wijs bezog jongens, dit alles wordt ZWART OP WIT uitgelegt in topic die precies dezelfde naam heeft als deze...

Carter inhoud groter maken :?:|

SRurbanKID: Lul niet!:|
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top