Bij de scheepvaart wordt inderdaad onder water gelast , maar niet in het water zelf , er wordt eerst een soort van koepel om het te lassen deel geplaatst en daar wordt het water uitgezogen en dan kan er gelast worden.
Ikzelf heb er ook nooit van gehoord dat er in het water zelf gelast kan worden omdat er dan natuurlijk geen fatsoenlijk smeltbad onstaat en stroom en water nooit samengaan.
Wat wel zou kunnen is plasmasnijden onder water.
jij bent ook niet echt slim of wel, alu trekt als een gek!
mijn verlaste carter was zo krom als een hoepel!
maar goed niks met praktijk te maken, het is gewoon zo!
ikik vind dat niet de perfecte flow, die glijbaan is onderdehand flatverdieping 1 geworden, ik had het wat gelijkmatiger gemaakt ipv dat stijle
ikik vind dat niet de perfecte flow, die glijbaan is onderdehand flatverdieping 1 geworden, ik had het wat gelijkmatiger gemaakt ipv dat stijle
Heb hierjuist een artikel gelezen , ff stuk tekst overtypen
Iemand die een beetje thuis is in de constructie en tuning van motorblokken weet dat het zorgvuldig polijsten van inlaatkanalen zorgt voor extra vulling , maar dat het anderzijds ook niet zaligmakend is. Bij echte toptuners worden de kanalen bijna altyd geglaspareld , en dit om ze een gewild oneffen oppervlak mee te geven. De reden is simpel: door die -weliswaar microscopische- oneffenheden creëer je een turbulentie in de passerende luchtstroom , waardoor het benzine/luchtmengsel op een efficientere manier naar de verbrandingskamer geleid wordt .