Carnaval 2006

Na carnaval beginnen de 40 dagen vastten tot pasen....

Soort christelijke ramadan, alleen deze is ongeveer regelloos, verschilt per geloofsgemeenschap. De ene eet overdag niets, de andere eet geen snoep/vlees/alcohol, de andere doet wat voor de minderbedeelden.
 
Daarna begint de periode dat je moet gaan vasten..

Veel Limburgers houden zich hierhaan (katholiek..) maargoed ik ben niet gelovig dus zuip en vreet me gewoon weer kapot na carnaval :+
 
vind het echt een k*tfeest :X

zuip me helemaal naar de tering vanaf een uur of 11 smorgens en flikker OF in een of andere sloot, OF ik raak mn schoen kwijt OF ik kan niet naarhuis omdat ik de laatste trein gemist heb...

of het gebeurd allemaal tegelijk, like last year :X 8P
 
pruttelbakje said:
valt het in Oostenrijk eigenlijk op dezelfde dag of hebben ze daar andere data voor carnaval?
anders in Oostenrijk carnaval vieren tijdens wintersport8)

De laatste dag van carnaval is 40 dagen voor de eerste zondag van de lente na een volle maan, oftewel eerste paasdag, en dat ik overal zo....
 
BojT said:
vind het echt een k*tfeest :X

zuip me helemaal naar de tering vanaf een uur of 11 smorgens en flikker OF in een of andere sloot, OF ik raak mn schoen kwijt OF ik kan niet naarhuis omdat ik de laatste trein gemist heb...

of het gebeurd allemaal tegelijk, like last year :X 8P

:D
 
Da-vid said:
Ik hoor net dat er toch misschien nog hoop is..

Vriend van me heeft toch wat connecties .. en had al met kennis van zijn vader gesproken. Diegene heeft goede band met 1 van die mensen van de organisatie en heeft em ff gebelt :p

Hij kon ons misschien toch mee laten doen als we wat kleine dingen veranderden :D

Mja en idd 95 Db is niet uber hard.. maargoed beter dan in sommige optochte waar je geen alcohol mag nuttigen :p (word toch gedaan maargoed, muziek te hard zetten ook :D)

Whoei ff updatetje :p

We mogen meerijden @ Maastricht :eek:

Ze probeerden ons niet mee te laten doen omdat we een grote wagen hebben + uit een andere stad komen.. maar het is toch gelukt :+ , waar een beetje macht niet handig voor is :rolleyes:

Nu rijden we helemaal achteraan in de optocht ,voor de grote prinsenwagens van Maastricht :eek: Eigenlijk best vet
 
Achteraan staan zuigt, de helft van de mensen gaan al naar huis, je staat uren te wachten, in het midden is beter..

Sneak preview:

Wagen2006%20(37).JPG


We zullen dit jaar niet voor de schoonheidsprijs gaan, wederom wel mvoor de lompheidsprijs, ruim 10 meter zonder aanhanger met aggregaat, bijna 5 meter hoog, 8000 watt muziek, zware rookmachine, lampen etc. etc.
 
Da-vid said:
nog 2,5 week +ralf+

We zijn volop bezig met de bouw van de wagen :)
Het thema is kuuroord geworden. Aangezien het toeristische gat waar we wonen die benaming probeert te krijgen..

Trap is bijna klaar ,en de jacuzzi (komt dj shit in + bar) is deze week af :)
De sauna gaan we volgende week afmaken (komt de aggregaat achter..)

Daarna nog 1 week de tijd om alles op de vrachtwagen te zetten :) (incl 4 echte palmbomen,veel geluid en veel licht :D)


DSC00807.JPG


DSC00806.JPG


en dat komt op deze vrachtwagen (zonder aanhanger.. zeilen en deuren op de achterkant!)

transport.gif

Nou alst echt zo lux gaat worden, wil ik er ook wel bij hoor, met een paar chickies in de jacuzzi :p
 
ik zou me dood moeten schamen dat ik hier zoo laat reageer :eek::+
maarre zoals theo maassen zegt:

gek pakkie aan zonnebrilleke op en n paar dagen helemaal jezelf zijn :D
en zuipe moet gewoon hard
 
BojT said:
vind het echt een k*tfeest :X

zuip me helemaal naar de tering vanaf een uur of 11 smorgens en flikker OF in een of andere sloot, OF ik raak mn schoen kwijt OF ik kan niet naarhuis omdat ik de laatste trein gemist heb...

of het gebeurd allemaal tegelijk, like last year :X 8P

Trein? Ik ben fucking blij dat ik het gewoon kan aanlopen/kruipen +ralf+
 
Wij hebben dit jaar 23.000 watt muziek ongeveer 25 kilowatt dus ongeveer.
Tenminste dat is tegen mij verteld ik weet dat het in iedergeval goed hard gaat:p
 
Back
Top