Carnaval 2008 !

Ik ben carnaval gaan vieren in Eindhoven. Speciaal uit België :).

Goed gefeest, ik wist niet dat ze carnaval zo hard vierden in Nederland, was het uurtje in de taxi zitten dik waard !

Vrijdagavond vertrokke, tot 4u 's nachts gefeest dan naar bed & breakfast gaan slapen. Om 12u 's middags terug op café gegaan tot 5u in de morgen. Natuurlijk wel eens een tussenstopje gedaan in de smart & coffeeshop :).

Vooral in Bongo Beach gezeten, bekend bij iemand ?
 
Zow mijn Carnaval zit er ook weer op. Kleine kans dat ik vandaag nog op pad ga. Na 4 dagen feesten is het mij wel goed geweest. 3 dagen in mijn eigen stad Venlo geweest, en 1 avond/nacht in Maastricht. Was super daar:W
 
Nijmegen werd 'm toch niet, 2 dagen in Oeteldonk geweest. Helemaal naar de klote, en met de eerste trein weer terug (die ik overigens 2x heb gemist 8P). Was m'n eerste keer carnaval, gaan we zeker vaker doen!

[ir]http://xs224.xs.to/xs224/08062/oeteldonk382.jpg[/ir]
 
Zow mijn Carnaval zit er ook weer op. Kleine kans dat ik vandaag nog op pad ga. Na 4 dagen feesten is het mij wel goed geweest. 3 dagen in mijn eigen stad Venlo geweest, en 1 avond/nacht in Maastricht. Was super daar:W

Wanneer was je maastricht? Ik eergister, gister en vandaag ook nog. Alleen in Kadans geweest, is wel gezellig, geen hatelijke carnavalsmuziek :p
 
Wanneer was je maastricht? Ik eergister, gister en vandaag ook nog. Alleen in Kadans geweest, is wel gezellig, geen hatelijke carnavalsmuziek :p

Ik was er op zondag. Heb de hele middag en avond bij de Celebration voor gestaan en laterna bij de cel binnen. Had een musketierspak aan...
 
Ik links:

180806060_6_Yr53.jpeg


Groepsfoto, ik rose achterin

180783534_6_fxYH.jpeg


Ik rechts:

180806062_6_j-wE.jpeg


:#
 
Middelste foto: Ik ken die 2 meisjes in het midden, zijn tweeling geloof ik. Zitten bij mij op school :p
onderste foto: ken die 2 andere jongens wel, was vroeger vaak met hun. Had ze al lang niet meer gezien :)
 
Back
Top