Carnaval 2009

en de gouden rog zo heet die ja :) en in Budel waren ze ook eerste, wagen was echt de koning idd

wij hebben dit jaar voor het eerst in Budel meegedaan met onze eigen wagen, en de 1e plaats in de categorie 2e prijzen gehaald.
nooit verwacht dat we dat zouden halen de 1e keer

ook nog ff met de flausmause van die 58 meter wagen staan praten, stonden 10 minuten voor de optocht begon nog plekjes bij te werken
 
wie waren jkullie dan? 1e plaats in categorie tweede prijzen??? Zie dit nergens op de site staan....
edit zie het al vc gekkewerk
 
Last edited:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=cih5cxiDhkw"]YouTube - Gottnkeurn Boetngewoon met de Twentse Carnavalsoptocht in Oldenzaal[/ame]

Winnaars in Oldenzaal dit jaar, 250 man 8P



[ame="http://www.youtube.com/watch?v=VCgVssp_dOo"]YouTube - Twentse Carnavalsoptocht 2009 in Oldenzaal met C.V. de Nachtuulkes uit Denekamp[/ame]

Het eerste wagentje wat je ziet, daar stond een zooi lawaai op :eek: Ik werd er gewoon beroerd van!
 
wel leuk zo'n grote loopgroep maar het ziet er uit als een zooitje ongeregeld :p
die eerste is toch alleen eerste geworden qua loopgroep toch? niet met de wagen neem ik aan?
 
Het zag er echt wel mooi uit hoor, daar niet van, maar er waren wel mooiere wagens. Dat 2e filmpje vond ik ook nog niet eens de mooiste, maar die hadden wel heel veel kabaal bij zich :D

Meer dat ze 1e werden omdat het nog nooit vertoond was, zo massaal..
 
Last edited:
Effe een trap omhoog :p

Het is weer de 11-11 :D
Om 11:11 begint de opening van het limburgse carnavals seizoen op het Vrijthof in Maastricht

Wie o wie is aanwezig ?
 
Lijkt mij ook wel gaaf om een keertje Carnaval te vieren. Nog nooit gedaan.

Lijkt me wel vet als idioot verkleed half lam een beetje door de stad heen strunen :D.
 
Lijkt mij ook wel gaaf om een keertje Carnaval te vieren. Nog nooit gedaan.

Lijkt me wel vet als idioot verkleed half lam een beetje door de stad heen strunen :D.

dan was vandaag je kans geweest.

ik loop stage in Beek, net voor Maastricht, zal wel weer een gekkehuis hier zijn vanmiddag in de trein:p
 
Lijkt mij ook wel gaaf om een keertje Carnaval te vieren. Nog nooit gedaan.

Lijkt me wel vet als idioot verkleed half lam een beetje door de stad heen strunen :D.

Met caranval loop je niet half lam , maar compleet lam,
Normaal gezien zou ik straks ook op vrijtof staan, maar je kan geen eigendrank meer meenemen en dergelijke dus dit jaar slaan we over.
Ze verwachten wel 20 000 man dus zal hier wel druk worden.
 
ik woon ook in maastricht,

Maar ik neem aan dat je dan hier studeerd, want je kan niet in maastricht wonen en nooit carnaval meegemaakt. tenzij je echt altijd op vakantie bent.
 
gekkenhuis in maastricht, moest met de bedrijfswagen even de binnenstad in om wat te bezorgen.

bijna een paar travestieten,een kip, en een cowboy aangereden :p
 
Back
Top