Ik ben zaterdag begonnen in roermond van 13.00 - 07.00 uurtje geslapen, naar de optocht in Weert gegaan toen door naar Maastricht. Daar nog Stefan, Doom, Bjorn en EPC crew gezien. Helaas moest ik door andere personen al vroeg gaan
Vanavond naar Roermond of Maastricht :W
Ben je niet tegen gekomen man
net optocht gehad, nu door naar Maastrichttttt :W
Nee heb nog gewacht want toen Doom jou smste stond ik langs hem Zijn jullie morgen weer in Maastricht anders kom ik dan wel.
Helaas moet ik vanavond thuis blijven, al mijn vrienden hebben geen zin meer of zijn kapot, en zoiets durft zich limburger te noemen :|
Het kan dus ook zo:
Overdag
YouTube - Jones playing Zany's Carnaval Mix
In de avond:
YouTube - Carnavalsparty 2008 udenhout
Gisteren meegeweest met de dweiltour vanuit Haaren. Via wat bekende van mijn vriendin op een van de wagens gestaan. Haha ging goed los, had niet echt verwacht dat het nonstop stampen was, maar dat beviel me optimaal. Ben niet echt van de carnavalsmuziek :r
Was mooi maar ben blij dat het voorbij is
Ben je niet tegen gekomen man
[IR]http://i39.tinypic.com/n3q3x3.jpg[/IR]
net optocht gehad, nu door naar Maastrichttttt :W
ik ben in de kadans nog iemand tegengekomen met zo'n sprintshirt. Geen idee wie het was
ik ben in de kadans nog iemand tegengekomen met zo'n sprintshirt. Geen idee wie het was
Als dat dinsdag was, dan was het Jan, waarom ben ik jou niet tegengekomen dan? :O
als het zondag of maandag was..
was ik of doom het +ralf+
Ben enkel maandag geweest Dus dat zou wel es een reden kunnen zijn waarom dat je mij niet hebt gezien