Carnaval 2009

Hehe Don, nice gemaakt. Allemaal echte pakjes begreep ik?

Alleen de 'spreuk' had wel wat leuker gekund, maar wel een duidelijke statement zo :+
 
Hehe Don, nice gemaakt. Allemaal echte pakjes begreep ik?

Alleen de 'spreuk' had wel wat leuker gekund, maar wel een duidelijke statement zo :+

Haha, ja allemaal echte pakjes idd. :p

Alle Marlboro Medium pakjes zijn van mij. :+

Over de spreuk.. Tjah, ik kan je geen ongelijk geven. :p Maarja, dat hebben die boeren allemaal gedaan, ik heb alleen pakjes sigaretten bewaard en langs gebracht! :D
 
dit jaar hebben we als thema hulptroepen, een politieauto, brandweerauto, ambulance.
op de foto zie je de ambulance, dit is alleen nog maar het voorwagentje waar de muziekinstallatie in komt e.d.
hele combinatie is ongeveer 35 meter lang, daartussen zit ook nog een loopgroep van ongeveer 40man.
zal binnenkort ook foto's posten van de brandweer auto, de ladder kunnen we uitschuiven tot 8.60m, laagste punt is 5.5m

had gister carnavalfeestje in middel, zag nog zo'n gozert die ook hier opt forum zit uit wijhe :p
/edit
dokman was het ;)

zaterdag aggregaten onder de wagen gehangen, hier staat ie in de grondverf

[ir]http://lh4.ggpht.com/_nmE9EXObluc/SZlArrjYutI/AAAAAAAAABg/TP0yxZmBsOk/s640/14022009009.jpg[/ir]
 
P1030291.jpg



Ik ga als evil mime speler :p
 
Weet iemand trouwens tot hoelaat het zondag op maandag doorgaat in den bosch? Ik kan me nog vaag herrineren van 2 jaar geleden dat het om ongeveer 4 uur wel ophoudt
 
morge begint het met 3 uurkes vooraf in dorint sofie hotel in eindhoven rest gewoon in helmond als zaterdag overdag met optocht als kuikentje savonds als zwarte piet, zondag overdag met optocht kangeroe, savonds gewoon oranje overal of zoiets aan
 
Back
Top