Carnaval 2009

Nooooit! sterf:#

Haha grapje.

Maastricht wordt zelfs door de Media, DE plek voor carnaval genoemd.

Kom dit jaar gewoon naar het zuiden, en je weet niet wat je overkomt
 
Het kan dus ook zo:

Overdag
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=HTm7IuJUA8M&feature=channel_page"]YouTube - Jones playing Zany's Carnaval Mix[/ame]

In de avond:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=bqWSYH0dLiw&feature=related"]YouTube - Carnavalsparty 2008 udenhout[/ame]
 
Hehe dat in Udenhout is georganiseerd door WattZatt, doen een boel maten van mij aan mee. Komt er op neer dat ze alle carnavalswagens doorlussen en daar vol gaan lopen knallen :p
 
hahaha al die drugskoppen gecamoufleerd door hun carnavals pak :p

ben gister naar de "laatste repetitie" geweest, tennishal vol :D nu is het NOG kutter dat ik nog 2 weken moet wachten. WAT een goed voorproefje was dat haha alleen nu aardig brak
 
hahaha al die drugskoppen gecamoufleerd door hun carnavals pak :p

ben gister naar de "laatste repetitie" geweest, tennishal vol :D nu is het NOG kutter dat ik nog 2 weken moet wachten. WAT een goed voorproefje was dat haha alleen nu aardig brak

Zijn niet allemaal drugkoppen, doe der zelf ook niet aan...
 
haha nee zo bedoelde ik het ook niet Timmie ;) die lopen er toch altijd wel rond bij zulke feestjes, maar puur omdat het niet echt onder het mom van carnaval valt

dat is net zoals met carnaval naar Time-out gaan ofzo, carnaval is juist om zo zat als n aap in 'n half pakkie in een willkeurige kroeg lekker lopen hossen en nergens geen zak om geven :D Time-out bijvoorbeeld sta je nog met een discotheek maar half verkleed en de andere helft zijn van die McDonalds mocro's die het niet stylo vinden om verkleed te gaan
 
Ben ik helemaal met je eens.. Maar het zou ook wel fijn zijn dat je als 'housefan' ook nog ergens naartoe kunt in dat weekend, ipv alleen dat gehos waar ik persoonlijk totaal niet van hou ;)..
 
Zeker waar :) maar voor die ene keer in het jaar ;)

hier hebben we trouwens met 5 vrienden allemaal een dierenpak
ik roze konijn +pippi+ leeuw, beer, krokodil, kangeroe,
en dan nog 1 iemand in pak die het zootje moet temmen
 
Ik ga hoogswaarschijnlijk dit jaar ook aanwezig zijn.

Vorig jaar bed and breakfast in Eindhoven gedaan tijdens carnaval. God dat was goed vet :). Hier in Belgie vieren ze het helemaal niet zoals in Nederland.
 
haha nee zo bedoelde ik het ook niet Timmie ;) die lopen er toch altijd wel rond bij zulke feestjes, maar puur omdat het niet echt onder het mom van carnaval valt

dat is net zoals met carnaval naar Time-out gaan ofzo, carnaval is juist om zo zat als n aap in 'n half pakkie in een willkeurige kroeg lekker lopen hossen en nergens geen zak om geven :D Time-out bijvoorbeeld sta je nog met een discotheek maar half verkleed en de andere helft zijn van die McDonalds mocro's die het niet stylo vinden om verkleed te gaan

Weet ik ook wel Geert ;)
 
Back
Top