Carnaval 2009

Jullie Hollanders weten toch helemaal niet wat carnaval is?
Daarvoor moet je denk ik toch echt naar het zuiden van het land komen...
 
zeker weer carnaval vieren, helemaal naar de tering.

zondag in liessel optocht lopen
maandag in vlierden en in asten
dinsdag in Budel.

en dus elke avond prijsuitreikingen+ stappen.

mja wel elke morgen ook weer vroeg op dus.

www.vcgekkewerk.nl
 
Hier ook gewoon 5 dagen naar de klote, bij ons op het werk zijn de maandag en dinsdag dus ook gewoon verplichte vrije dagen, sta dan ook regelmatig helemaal van de kaart naast m'n baas in de kroeg :winner:
 
ik ga dit jaar als:

112_b100_gr.jpg


:#

alleen nog f een antenne scoren op de sloop:D
 
Vorige week al met een hele groep costums gehaald:# Het zijn schotse pakjes geworden8) Compleet met kilt, doedelzak en pof muts:D En zo dan met 9 man:W

Zondags blijven we in Roermond
Maandag en dinsdag of naar Maastricht of naar Eindhoven.

Snoei hard naar de tering!:D
 
Voor carnaval moet je idd gewoon hier in limburg zijn :W Ik ga dit jaar weer als pandabeer en als roze konijn met dikke tieten 8P
 
ik ga dit jaar als:

112_b100_gr.jpg


:#

alleen nog f een antenne scoren op de sloop:D



Hhahahaha geniaal. Ik ga dit jaar voor het eerst. Ga naar Roosendaal wordt door de plattelandsjongeren uit de buurt georganiseerd. Wilde idd als een oude held gaan. B.A. Barracus ofzo.

Welke kroegen zijn tof in Roosendaal?
 
Vorige week al met een hele groep costums gehaald:# Het zijn schotse pakjes geworden8) Compleet met kilt, doedelzak en pof muts:D En zo dan met 9 man:W

Zondags blijven we in Roermond
Maandag en dinsdag of naar Maastricht of naar Eindhoven.

Snoei hard naar de tering!:D

Ik hou het op hockeymeisje dit jaar. :+
 
4 dagen los in eindhoven zoals ieder jaar, verzin meestal de avond zelf wat leuks om aan te trekken. Had wel al een leuk idee al zeg ik et zelf, achterkant uit een paar allstars knippen en over een ander paar plakke zodat je zeg maar aan twee kanten neuzen hebt. Broek en shirtje of trui achterstevore aan en een masker op men achterhoofd. vond em wel orgineel.
 
ik zoek een napoleon pak, wel wat ge-googled maar ben niet echt wat tegen gekomen. iemand nog zoek tips ? ( marktplaats is een no go )
 
Back
Top