Carnaval 2008 !

eerste geslaagde avond is geweest +ralf+

begon te sneeuwen om 3 uur vannacht, mooi om die zatte mensen allemaal op hun plaat te zien gaan :D

mental theo begint zo hier in zo'n tent, dus mag dalijk weer aan gang 8)
 
Gisterenavond van een optreden van Huub en Jaap mogen "genieten".

Goed kansloos inclusief hyperventilerende/flauwvallende kassameisjes 8P

Vanavond maar eens Tilburg!!
 
Aah in Nijmegen kan je wel carnaval vieren!
Ik woon er 5km vanaf maar ik ga liever de maas over!
Is toch net wel leuker. Veel plezier in de oudste stad van NL:p

Plus dat de 3 grote kroegen waar het normaal toch wel het leukst is met carnaval al 3 maanden gesloten zijn. Als je toch in Nijmegen bent kan je beter effe lang Gruusbek (groesbeek) rijden, daar wordt wel flink gecarnavalt. Alleen zit het er dik in dat je geen mens kan verstaan, ze hebben namelijk nogal een appart taaltje daar
 
Eergisteren awwieverbal in valkenburg was redelijk nat :p
Gisteren Maastricht was super gezellig!

Zometeen weer richting Maastricht :W!
 
Vanavond naar de Time-out vanuit Noord-holland :)
Wil liever naar de stad, maja mischien volgend jaar :D

heb van veel mense gehoord dat het dan goed gezellig is,
blijf vandaag gewoon in de beurt want fietse da komt nooit meer goed aan het einde van de avond :D
 
Zomenteen naar Borne carnaval vieren, en morgen de hele dag in Oldenzaal en savonds naar Bruins 8P, maandag dus goed deaaaud :W

Zo ga ik btw:

tn_02879.jpg
 
Bart waar was jij?

Ik iig helemaal los gegaan gister. Was om 9 uur al helemaal naar de klote. Ben echt overal en nerges geweest. Iig gezellig was het zeker. Uiteindelijk tot 12 uur uitgehouden. Had geen tel bij me Hans dus kon je niet bellen. Heb je denk ik ook niet gezien. Me tel paste nl niet meer in me handtasje 8P.
 
Waarschijnlijk gebruikt hij het tasje na carnaval nog steeds, alleen kwam dit topic wel mooi van pas om aan te geven dat hij een dergelijk tasje aangeschaft heeft.
 
8P

Hier een pic van mij gister :* (de suster voor de gene die dat niet wisten)

w86qg2.jpg


2u75air.jpg


2 vrienden nog

2u89xz5.jpg


met een zebra :eek:

e6uooo.jpg


En de slaapplaats/ kleedkamer :*

ml57ig.jpg
 
Back
Top