Carnaval 2008 !

Ik ga als drugstoerist:D

Picture0331.jpg


Beetje als die gozer van de film Fear and loathing las vegas
 
Kom ook uit NH maar ga toch naar Tilburg om daar te feesten. Feesten kennen wij hier wel, alleen dan met de kermis. Ik zie het feest daar zo als een verklede kermis :D
 
kan best begrijpen dat mensen carnaval niks vinden, ik bedoel voor mij hoeft het verkleden, nederlandstalige muziek, polonaise etc. ook niet echt

maar ik zie het gewoon als 4 dagen feest, zuipen en lachen
 
kan best begrijpen dat mensen carnaval niks vinden, ik bedoel voor mij hoeft het verkleden, nederlandstalige muziek, polonaise etc. ook niet echt

maar ik zie het gewoon als 4 dagen feest, zuipen en lachen

1 ding klopt verkleden, dat is eigelijk een regel maar nederlandstalige muziek en polonaise dat is maar net waar je heen gaat. ik ben ook niet zo van de nederlandstalige , daarom gewoon naar een discotheek waar ze af en toe een nummertje draaien dan is het goed te doen :W
 
Is carnaval in Nijmegen toevallig een beetje leuk? Moet er zondag toch zijn, kan net zo goed ff blijven.

Aah in Nijmegen kan je wel carnaval vieren!
Ik woon er 5km vanaf maar ik ga liever de maas over!
Is toch net wel leuker. Veel plezier in de oudste stad van NL:P
 
gisteravond eerste avond carnaval gevierd, ben als nerd gegaan. top avond!
zo naar de stad voor de optocht verkleed als rasta. we gaan een up in smoke tour houden, dus vanmiddag goed stoned en vnv weer aan het bier. wat is carnaval toch mooi.
 
Back
Top