Carnaval 2008 !

Ik ga ook voor het eerst in me leven echt carnaval vieren. Ben volgend weekend het hele weekend te vinden in Tilburg 8). Word aardig gezellig!
 
geloof me, zal je echt bevallen :W tilburg is best vette stad om carnaval te vieren

blijf dit jaar in me hometown net als vorig jaar :) mooi elke dag vanaf smiddags tanken.
't mooie is dat iedereen zat is, iedereen goeie zin, iedereen geeft dr geen zak om geeft over hoe die er uit ziet :D
nadeel is wel dat ik n meid heb :p

ik ga trouwens als wigger, zal van de week wel n foto posten
 
Hehe nice, heb je een eindbestemming of ga je overal langs?

Ik ga de optocht loeren onder het genot van wat vakmanschap, en daarna naar Kothman..

Mm we hebben geen dwijlpas, dus ergens voor half 1 naar binnen..
Sávonds ff verder kijken, vorig jaar geen problemen gehad met binnen komen
op een later tijdstip.

Ws gewoon tante annies, bar gezellig, de kelder of Markant
 
dan maar hier

Ik zal zeker in Eindhoven te vinden zijn maar dan op het Stratumseind (uitgaangebied) dat is even het hoekje om bij het Dorint
Dorint Hotel is wel lache denk ik maar meer voor de oudere garde (30+)

ik ga als Flavor Flav 8) :
Imagen_actuacion_Public_Enemy_Festimad.jpg
 
ik ben ook @ eindhoven..:D en kees (paulusma) die zit int dorint:P ouwe lul wattie is...

ik ga als duiveltje ( met als bordje derbij "duivels lekker"):D

xw39x.jpg

(bordje mist nog:P) let ook ff op me staart:D
 
Ik zit te twijfele om Zaterdag naar Venlo/Maastricht te gaan. Wat zouden jullie doen?

mij spreekt maastricht in eerste instantie meer aan...
 
Ga tilburg dit jaar onveilig maken. Vorig jaar dus niet verkleed. Stom ik weet het maar wist echt niet dat het zo erg was. Nu dus maar ff goed over!

Dit word het in grote lijnen :+

2rge421.jpg
 
Ga tilburg dit jaar onveilig maken. Vorig jaar dus niet verkleed. Stom ik weet het maar wist echt niet dat het zo erg was. Nu dus maar ff goed over!

Dit word het in grote lijnen :+

2rge421.jpg

woo :eek:

@ Mark.S

ik ga ook fout alleen , laat me haar lekker normaal . maar foute training's broek strak shirt goude ketting doet het altijd goed , en zonne bril vinde chick's geil
 
Last edited:
Ik zit te twijfele om Zaterdag naar Venlo/Maastricht te gaan. Wat zouden jullie doen?

mij spreekt maastricht in eerste instantie meer aan...

Weet niet hoe het in Venlo is maar Maastricht kan gezellig zijn ja.
Alleen op de markt hangt altijd zo een irritante aggresieve sfeer en veel ruzie.

Verder is Vrijthof, Kesselskade etc. goed te doen 8)
 
Zal ook is een foto posten als ik me 'costuum' klaar heb. Kay lache je gaat ook naar Tilburg!

Ja zeker. Vorig jaar ook heen geweest. Was zeker gezellig alleen niet verkleed. Dat is niet echt een succes. Nu ff alles goed zetten door zo heen te gaan.

Vrienden van mij gaan als:

sneeuwwitje
tirolen meisje
2 stuwardessen
1 leder hose
1 indiaan

rest weet ik nog niet.

Vorig jaar ook nog hans proberen te spotten. Was niet echt gelukt. Was alleen al 5 minuten bezig het taaltje te ontmaskeren. :*
 
Back
Top