Carnaval 2008 !

haha vrijdag f naar de kapper,, best gewaagd, maar k doe het gwoon :D

1etnwk.jpg


ook f een snorretje scoren, en dan nog een fout hemd oid

hahah 2 vrienden van me gaan ook als new kids on the block tjappie, flip van der kuil scoort goed :p
 
Vrijdagavond begin ik met mijn werk op stap te gaan. Zaterdag als ik wakker wordt gelijk weer in Venlo de stad in, zondags naar maastricht waar ik een hotelletje heb geboek en maandag nog een dagje Venlo.

Ik denk dat je op zaterdag beter in Venlo kan zijn, er staan een stuk of 5 podia's met overal artiesten en dat is echt mega gezellig kan ik je zeggen.
 
Ik ga zaterdag in Prinsenbeek:D Ik woon zelf in omgeving Rotterdam maar me broer woont in Prinsenbeek:W Weet alleen nog niet wat k aan doe:p
 
Ja zeker. Vorig jaar ook heen geweest. Was zeker gezellig alleen niet verkleed. Dat is niet echt een succes. Nu ff alles goed zetten door zo heen te gaan.

Vrienden van mij gaan als:

sneeuwwitje
tirolen meisje
2 stuwardessen
1 leder hose
1 indiaan

rest weet ik nog niet.

Vorig jaar ook nog hans proberen te spotten. Was niet echt gelukt. Was alleen al 5 minuten bezig het taaltje te ontmaskeren. :*

Als je zaterdag gaat kun je me nog wel ff bellen, zal dan vast ook wel ergens laveloos rondhangen :D. Andere dagen kan ik helaas niet, vrijdag om 23u klaar met werken en zondag om 23u weer de nachtdienst in :p

(Als je me nummer nog hebt, that is) :+
 
Als je zaterdag gaat kun je me nog wel ff bellen, zal dan vast ook wel ergens laveloos rondhangen :D. Andere dagen kan ik helaas niet, vrijdag om 23u klaar met werken en zondag om 23u weer de nachtdienst in :p

(Als je me nummer nog hebt, that is) :+

Lekker dan, ja ga zaterdag. Mis bel ik je nog wel. Maar als je ff verteld hoe je verkleed gaat?

Hoop iig dat ik er ben. Ben nu zo ziek als een hond :(

@ eric, je bent iig goed te herkennen :p Zullen weinig zoals jij lopen dus zla je wel ff aantikken.
 
Tilburg is toch zowat allemaal met een passe partout oid??

Jammer dat de Uitstad weg is, daar was het altijd prima vertoeven ;)
 
ik zie wel dat er veel van jullie naar eindhoven gaan, ik woon zelf net buiten eindhoven en ga altijd in eindhoven uit, dus ook met carnaval...
net ff iets gemaakt wat er op een shirt gedrukt moet worden:

voorkant:

[IR]http://i23.photobucket.com/albums/b368/lraymaekers/voorkantcopy2.jpg[/IR]

achterkant:

[IR]http://i23.photobucket.com/albums/b368/lraymaekers/achterkant.jpg[/IR]

en verder gewoon compleet in rasta outfit, samen met 2 vrienden. als iemand ons ziet lopen kun je altijd even gedag zeggen:p ben de kleinste van ons 3
 
Lekker dan, ja ga zaterdag. Mis bel ik je nog wel. Maar als je ff verteld hoe je verkleed gaat?

Hoop iig dat ik er ben. Ben nu zo ziek als een hond :(

@ eric, je bent iig goed te herkennen :p Zullen weinig zoals jij lopen dus zla je wel ff aantikken.

Ws 1 of andere loze combi :p, legerbroek met een voetbalshirtje en 1 of andere afro-pruik oid :L :D
 
Back
Top